Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De geur, Bodos, is allesins heel lekker, kruidig.
Smaak zal zeker goed zitten, en kben niet kieskeurig in smaak, maar natuurlijk wel een voorkeur
@ Barbamama:
Knippen heb ik niet zoveel werk, ik knip met blad eraan enkel de grootste fanbladen worden er af geplukt.
En dan tijdens het drogen pluk ik de resterende blaadjes er van tussen.
Deze keer met blad de weckpot in gedaan.
Is goed Peace
Nog enkele foto van de dames die een twee tal weken in potten zitten.
Voor twee weken te vroeg geoogst te hebben valt het goed mee.
Kben content en kan terug kiezen alsk de kast open doe
Bedankt peace, hoelanger in pot hoe beter ze beginnen ze smaken
Thx barba, voor het rollen worden die plaatjes gekuist en gespaard om later hash van te maken
Japs fliere is ook de zwaarste tot nu toe, overladen met thc!
Nu geheel iets anders, De white widow huismerk wietzaadjes.
Heb jammer genoeg tijdens het drogen in de hoofd top, rot ontdekt.
Het was nog een wit stadium en viel goed mee.
Een watercure is dus direkt gestart.
Een grote kom met een kookpot deksel met een zware porseleinen pot houdt ze nu onder.
Na 2uurjtes ruikt het water al heel goed naar wiet en wordt deze avond ververst. Volgende 12uur later nog en zo verder voor 3 a 4 dagen.
Dan verversen om de 24uur voor nog 5 a 6 dagen.
Op raad van smowkie
Merci peuker, die ww heeft af gebloeit zoals het hoort. en is zeker de moeite.
Ind Smowkie, ik vond het niet zo leuk dat rot vinden maarja kan gebeuren, zal de volgende keer wel de top uit elkaar knippen
En kan nu eens een watercure doen, leer ik weer bij ^^
Merci hash ze smaken ook heel goed
Oja over spint valt er weinig te melden, ik zie geen mijten op het blad van de twee overgebleven planten. Ik neem hout vast....
Grtz
indikken had je het ook over, ik heb een skunk en echt fluffie toppies overal, vraag mijzelf af of het nog iets gaat worden plant staat vanaf zaadje 12 september maar had eerst alleen spotjes erboven staan en nu een een maand 400watt.
in welke fase gaan ze indikken de toppen of zie ik dat verkeerd?
Comment