Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x 55w tneon, Royal Queen Seeds Special Queen #1 eerste keer kweektent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x 55w tneon, Royal Queen Seeds Special Queen #1 eerste keer kweektent

    Korting op 420shop
    high allens

    ivm wiet pas ben ik begonnen met inlezen over binnenwiet kweken vorig jaar eerste keer buiten wiet gekweekt wat redelijk gegaan was maar toch eind foutjes gemaakt en alles moeten weggooien ( lang verhaal kort, niet spoelen en voeding blijven geven ofwel voeding roken geen pretje dus alles de groen container in helaas maar hoop info wijzer, is ook hoop waard )

    daarbij heb ik begin dit jaar een 90x90x160 met 2x 55w tneon gekocht en afzuiger etc natuurlijk en gewoon begonnen.

    nu heb ik het niet precies bijgehouden met duidelijke datums / foto's omdat dit voor mij eigelijk meer was trial and error ik leer t meeste door t gewoon te doen
    maar zal toch beetje info geven van wat ik weet

    reden waarom ik voor tneon gegaan was was a) stroom verbruik b) geen schakelkast nodig c) eenvoudiger temperatuur controleren
    en vooral aanschafprijs was een stuk minder dan 250w en schakelkast

    tegen eind mei ben ik begonnen te ontkiemen van mijn spechul queens van de 4 wat ik ontkiemt heb zijn er 3 overgebleven en daar ben ik mee verder gegaan
    temp paar dagen 30-32graden gehad en twee keer bladeren tegen de lamp groeide en daardoor verbrand waren ( niets ernstigs voor de rest ) eigelijk vrij weinig spannends voorgevallen
    vooral omdat mijn aller eerste een buitenkweek was waar ik zeer veel geleerd had was binnen redelijk eenvoudig en omdat ik vooral in het begin bijna t hele forum heb doorgelezen


    vandaag heb ik eigelijk voor de eerste keer duidelijke foto's gemaakt voor beetje show and tell en hoop eigelijk of iemand weet hoelang deze nog zouden moeten

    27-8 volledig.jpg27-8 volledig1.jpg27-8 volledig2.jpg


    zoom.jpg 20min met kleine hand microscoop + telefoon zitten kutten om een redelijke foto te kunnen krijgen van de trichomes maar hoop dat t redelijk zichtbaar is
    ze zijn volgens mij nog redelijk clear uit dus ik schat nog zeker een week, anderhalf


    de tneon lampen staan aan daarom lijkt t net alsof er bruin rondom de bladeren zitten maar ze zijn mooi groen van kleur


    ik heb de dames zijn niet heel groot laten worden omdat dit nieuw voor mij was en eerst eens wilde zien of alles goed kon gaan

    #2
    Re: 2x 55w tneon, Royal Queen Seeds Special Queen #1 eerste keer kweektent

    Ik ben ook meer van de amber en melkachtige trichoom echter in een boek dat ik heb van Jorge Cerventas staat dat de kleur van de trichoom helder moet zijn.
    Als het melkachtig/amber is dan is het zijn potentie aan het verliezen.
    Ik weet het nu ook niet meer.
    Misschien een topje eraf halen en laten drogen om later te vergelijken met de amber of melkachtige.
    Ziet er mooi uit.
    Veel succes!

    Comment


      #3
      Re: 2x 55w tneon, Royal Queen Seeds Special Queen #1 eerste keer kweektent

      mmoi werk !
      ik zou wachten tot de meeste triochomen amber worden
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

      Comment

      Bezig...
      X