Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Seks en Planten
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
A friend with Weed is a friend Indeed
-
Re: Seks en Planten
Hellow planterukkers
Het begon weer te kriebelen om jullie op de hoogte te brengen van de gebeurtenissen. Bij deze!!
overzicht.jpg
We zijn nu aangekomen op kalenderdag 42 (tellende vanaf de start).
Al mijn meisjes zijn in de bloei geschoten ( en ja ook de jamaican genetica, yippie it's a girl ),
wel niet alles ...maar... alles behalve mijn Super Silver Haze gr... slow ass bi**h
De exacte bloeidagen kan je op men overzichtje zien:post 3 overzicht.jpg
Alles lijkt goed te gaan al heb ik door de hoogte verschillen de Whithe Rhino, White widow en de Jamaicaanse genetica verhoogd, door ze op een omgekeerde pot te zetten. Zo komen ze al een pak dichter bij de lamp.
Hier de lange Super Silver Haze
SSH.jpg
de Super Silver Haze wat moeilijk, maar ja van die haze had ik nix anders verwacht, "Challenge accepted"
blad ssh.jpgblad ssh (2).jpg
Zoals je ziet zijn de randen van de grote fanbladeren in het midden van de plant wat vergeeld.
Er zijn ook enkele kleinere bladen die wat vergeling tonen tussen de nerven.blad ssh 33.jpg
Ik dacht eerst aan een stikstof tekort en heb enkele dagen geleden ze extra stikstof gegeven ( canna vega)
Toen ik vandaag door mijn tuintje aan het wandelen was begon ik aan een Kalium tekort te denken, dus heb ik ze een dosis bloeivoeding(eerste keer) gegeven met wat Guano ( canna flores + Guano van No Mercy)
De Mooie White Widow.
WW.jpgww (2).jpgww bud.jpg
Deze heeft ook eens een extra voedingsbeurt gekregen met bloeivoeding ( canna flores )
De robuuste Lemon Skunk
bud lem.jpglem sku.jpglem sk.jpg
De exotic jamaican genetic!
jamaic.jpg
De midget star White Rhino
WH rh.jpgDSC03619.jpg
Klimaat en voeding
De temp tijdens de lichturen: PH 6.5-6.6 & een EC ?? ( binnekort, meter is besteld yippie!! )
Het voedingsvat bevat kraantjeswater met bacterial & CO2 tabs ( NM supply) en soms wat rhizotonic ( lekje)
Voila dat was het! enjoy en keep on growing, till next time
grtz!Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
Comment
-
Bedankt voor de reacties, mucho appreciado
@yuri: de jamaican genetic is de naam die ik heb gegeven aan het soortje, het is een import uit de jamaicaanse bergen. Als je het wild roken zal je even naar jamaica moeten vliegen denk ik
@QnQ: klinkt leuk die waarschuwing, nu word ik nog ongeduldiger!!! gogo rhino!!
@vapoman: plaats genoeg zet je er lekker bij
grtzSpliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
Comment
-
Hellow Weedofielen
Kleine update over de laatste gebeurtenissen. We zitte nu 60 dagen ver en in de 4de week bloei. Behalve de Super Silver Haze die zit wss in week 1 of 2
Het klimaat is s'nachts en tijdens de dag.
De LV is 45-65
Verschrikkelijk nieuws
kzit met bladluizen grrrrrr....DSC03700.jpg
Kheb ze al is behandeld met cannacure ==> dikke rommel, wordt nimeer gekocht. Kheb ze is behandeld met KARATE van compo=> geen voorstander van en ook zeer lichte dosis. Tis voor groenten en fruit dus geen gevaar voor consumptie binnekort. Maar alle chemische rommel is weggeschoven en ik wacht op lieveheersbeestjes .die vuile bladluizen worden de kop af gerukt, gogoggo bio
Hier een klein overzicht van de voeding en algemeine info!!
overvieuw post 4.JPG
Een overzicht van de wijfiess
DSC03703.jpgDSC03699.jpg
De Super Silver Haze
DSC03682.jpgDSC03696.jpg
Deze is zwaar geknakt geweest en heeft er toch wel van afgezien! Maar valt niets aan te doen, want kzit met enorme hoogteverschillen.
DSC03683.jpgDSC03684.jpgDSC03685.jpgDSC03686.jpg
Zijn fanbladen vertonen ook speciale symptomen. iemand enige idee wat die voor mij nog in petto heeft?
DSC03694.jpg
De Jamaican Genetic, looking good
DSC03687.jpg
De mooie Lemon Skunk
DSC03688.jpg
De smelly WHithe Widow
DSC03689.jpg
De litlle White Rhino ( zo'n 40 cm mss iets meer haha rly mini )
DSC03690.jpg
voila
hopelijk krijg ik die lieveheersbeesten snel en kunnen ze aan het werk, ik haat bezoekers in mijn tuintje paradise!!
grtze en till next timeSpliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
Comment
-
Thx voor de support CannaRebel!
De Adalia Bipunctata ( lieveheersbeest larve) zijn juist aangekomen! deze hebben we direct uitgezet.
Heeft wel voor wat lichtstress gezorgd omdat ik ze in de donkere periode heb gedeployed!! heeft wel maar 15min geduurd en was ni gemakkelijk in het half duister
Mar ja die k*t bladluizen zorgde voor nog meer stress voor mij, dus gewoon gegaan met die banaan
grtzSpliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
Comment
-
Hellow Zelf-WEED-bevredigerz
En We zijn terug met een updatje!! bumpen die handel
Allereerst Spanx Peacemaker voor de reactie!! wordt altijd geapprecieerd!!
De laatste tijd veel drama met de dames dus geen tijd of echt zin gehad om te updaten.
Maar bij deze zijn we weer vertrokken!! gogogogog updating time!!
The horrific tale of larve genocide!!
Zoals julllie mss al weten, heb ik last gehad van vuile indringers in mijn wintertuintje!! De ongewenste gasten waren BladluizenEven terzijde: Hoe weet ik of ik bladluizen heb??
==> Wel je bladeren vertonen witte puntjes overal( das waar die kutluizen het bladgroen uit gezogen hebben)
Lijkt op een spint infectie want die laten ook van die witte punten achter ( wat ik gehoord heb)
Maar bladluizen hebben geen spinnewebjes, zoals je bij spint ziet. Maar e vertonen een soort slijmerige laag op je bladen (en die witte punten)
bladluisdamage.jpg
Voila hopelijk heeft ier iemand nog iets aan ... We gaan verder met de update
Dus larves uitgezet, Dit TOT 3 KEER TOE... ze zijn allemaal gestorven??? kwee ni hoe na 1 dag allemaal dood, mss kunne ze niet tegen onze soort planten , kheb geen idee==> khad al wel is persticiden gebruikt maar dat was 2-3 weken ervoor en de gebruiksaanwijzing gave me the green light gogog you may deploy...dus...no problem... well think again 150 van die klein larvkes gewoon koud afgemaakt geen schijn van kans die beestjes
dode larve naast bladluizen.jpgUN MASSACRE!!
Oplossing==> back to the good old pesticides==> KARATE van compo. kheb gemailt of je het kon oproken..kreeg volgend antwoord
'Wel je kan het op sla gebruiken en die 7 dagen later consumeren dus ik zie niet waarom het een probleem zou zijn'
...mmm.. geruststellend... tja niet echt super... maar ik geef het een maand voor ik er iet van kan roken dus komt wel goed...wel Wat spuiten ze allemaal ni op je eten in de supermarkt
Back to de garden
De Temp is good De LV is altijd rond de 50 ==> een tip datk via cannarebel heb denk ik kben ni zeker meer schiet me niet dood
Hier een overzichtje van de voeding en xtra infooverzichtpost5.jpg
SHOWTIME Tan your ti*s ladiez
White WIdow: Mijn mooiste
WW1.jpgWW2.jpg
Lemon Skunk degene die het zwaarste lijdt onder de luizen
lem skunk2.jpglem skunk.jpg
White Rhino: de heavy hitter i hope, smellz super
white rhino.jpg
De Jamaican Genetic: importare from tha island ..man..
Jamgenetic.jpg
De SUper Silver Haze : Wereldkampioen geknakt worden, het ziet er echt niet uit, me so solly plant plzzz survive en gieff good bud!!!
SSH total knakfestijn.jpgSSH knakfestijn2.jpg
Overzichtje van allemaal samen in de tent gepropt!!
samen in de tent.jpgsamen in de tentp2.jpg
Voila das weer wa lectuur voor op JD!! hehe enjoy
Im out!!!
GrtzLast edited by HashiZall; 26 October 2012, 16:02.Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
Comment
-
Nugget Time!!
Voila de door beesten aangevallen ronde is eindelijk voorbij( ni leuk zo die kutbeesten hebben teveel gesekst ),
ik heb het gevecht met de SSH verloren....die had een spint infectie opgelopen in de laatste weken.
Gelukkig was deze zo groot van formaat dat al de spint in de SSH zat en dat de rest( de kleintjes) gespaard is geweest.==> one way ticket to the kliko!!
Ik denk dat de grootte SSh daaraantegen wel een goed deel van het licht heeft opgeslorpt,
dus dat zal ik wel voelen in het eindresultaat.
De zware bladluisinfectie heeft natuurlijk ook ni veel geholpen Grrr..
Maar het resultaat ziet er goed uit, ruikt ook heerlijk.
Overzichtje van de laatste gebeurtenissenfinal days.jpg
Dames een dikke week voor het einde
pic 2 6dage voor kap.jpgdames 6 dagen voor kap.jpg
De laatste momenten van de dames.
pic 3 rdy voor kap.jpg
Ik ga eerst met de hand zoveel mogelijk blad verwijderen.
daarna trek ik de stam uit de kluit en spoel deze met heet water. Dan eve onder koud water.
Deze keer had ik besloten om ze daarna met de schaar de rest +- te trimmen, dit terwijl alles nog aan elkaar hangt. Hahaha not easy
Jamaican genetic==>Jamaican genetic.jpgLemon Skunk.jpg<==Lemon SkunkWhite Rhino.jpg<==White rhino
White Widow==>White Widow.jpg
En dan lekker opgehangen!!
Drogen lS en JG.jpgdrogen WR.jpgdrogen WW.jpg
Voila enjoy !!
Smoke verslagke komt wel nog l8erzSpliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
Comment
-
Toch nog een super resultaat zo te zien, desondanks de plaag en de orgie!
Rook ze!!!!Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest
Comment
Comment