Zo hier zijn we dan. Ik heb me hier zo'n half jaar geleden voorgesteld en nu is het eindelijk zover! WE ZIJN BEGONNEN !!!
Ik heb eerst nog heel veel gelezen op het internet zodat ik toch direct wat meer knowledge heb voor m'n eerste kweekje. Uiteindelijk heb ik gekozen voor biologisch te gaan, aangezien dit de smaak bevorderd heb ik gelezen.
De zaden heb ik besteld bij Sannie Seeds. Sugar Punch(Shining Silver Haze x The One) Heb al gezien dat er veel goede resultaten zijn behaald met dit soortje. Het zou een lekker zoet wietje moeten zijn.
Verder heb ik er ook voor gekozen om voor een scrog te gaan zodat ik zeker de hele tent vol krijg. Ik was niet zeker of het wel ging lukken, maar heb het toch geprobeerd.
Maar nu eerst de setup :
- Secret Jardin DR90 II (90x90x180)
- 400w Lumatek evsa met Super lumen switch
- 400w Phillips Greenpower
- Gavita reflector (3 standen)
- Davin dv12 schakelrelais
- G-Tools buisventilator 420m3 met fancontroller
- Rhino filter 420m3
- 3 smartpotten van 26l
- Blumat Tensiometer
- Medium : Goldlabel Light Mix
- Buffertabs van Sannie ( 5 per pot van 26l)
- miccorhiza schimmels ( onder de aarde gemengd)
- Perfect start ( onder de aarde gemengd en als topping)
- Bacto ( halve gram per week)
- BAC biologische bloeivoeding
We zijn nu aan week 4 en 3 dagen 12/12, en jawel de planten hebben heel de tent gevuld. Ze zijn ontertussen al serieus mishandeld, binden, buigen, pletten, knakken,...
maar zien er wel goed uit denk ik.
Ze krijgen momenteel alleen 2ml/l BAC bloei mee op ongeveer zo'n 1350 ml water per dag. Afzuren doe ik niet want dat doet het bodemleven al.
Foto's komen snel maar ondervind wat problemen hier en ben momenteel te stoned om het op te lossen.
Tot snel!
Ik heb eerst nog heel veel gelezen op het internet zodat ik toch direct wat meer knowledge heb voor m'n eerste kweekje. Uiteindelijk heb ik gekozen voor biologisch te gaan, aangezien dit de smaak bevorderd heb ik gelezen.
De zaden heb ik besteld bij Sannie Seeds. Sugar Punch(Shining Silver Haze x The One) Heb al gezien dat er veel goede resultaten zijn behaald met dit soortje. Het zou een lekker zoet wietje moeten zijn.
Verder heb ik er ook voor gekozen om voor een scrog te gaan zodat ik zeker de hele tent vol krijg. Ik was niet zeker of het wel ging lukken, maar heb het toch geprobeerd.
Maar nu eerst de setup :
- Secret Jardin DR90 II (90x90x180)
- 400w Lumatek evsa met Super lumen switch
- 400w Phillips Greenpower
- Gavita reflector (3 standen)
- Davin dv12 schakelrelais
- G-Tools buisventilator 420m3 met fancontroller
- Rhino filter 420m3
- 3 smartpotten van 26l
- Blumat Tensiometer
- Medium : Goldlabel Light Mix
- Buffertabs van Sannie ( 5 per pot van 26l)
- miccorhiza schimmels ( onder de aarde gemengd)
- Perfect start ( onder de aarde gemengd en als topping)
- Bacto ( halve gram per week)
- BAC biologische bloeivoeding
We zijn nu aan week 4 en 3 dagen 12/12, en jawel de planten hebben heel de tent gevuld. Ze zijn ontertussen al serieus mishandeld, binden, buigen, pletten, knakken,...
maar zien er wel goed uit denk ik.
Ze krijgen momenteel alleen 2ml/l BAC bloei mee op ongeveer zo'n 1350 ml water per dag. Afzuren doe ik niet want dat doet het bodemleven al.
Foto's komen snel maar ondervind wat problemen hier en ben momenteel te stoned om het op te lossen.
Tot snel!
Comment