Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekje : 3x Sugar Punch in een scrog! 100% bio (400w lumatek)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Eerste kweekje : 3x Sugar Punch in een scrog! 100% bio (400w lumatek)

    Hey, alvast bedankt voor de snelle reacties! lol

    @uhuh : het water geven vind ik echt moeilijk. Als de tensio op 200mBar staat, en ik geef 600ml water gebeurd er niets. Tensio blijft dan stijgen. Meestal wacht ik tot de tensio op 200mBar staat en dan geef ik 1250ml water. Enkele uren later staat de tensio dan op 20mBar. Volgende dag staat ie dan weer terug rond 200mBar.
    Het zou idd beter zijn moest ik 2 keer per dag water kunnen geven maar dan moet ik ze 1uur voor het licht uitgaat nog water geven. Volgens mij is dat niet zo goed, of ben ik mis?

    Ik ben 3ml/l bac bloei beginnen geven omdat de onderste bladeren wat lichter werden. En die gekrulde bladeren heb ik al sinds begin van mijn kweek. Ik denk dat dat door die clipfans komt. Heb nog niet echt verbrande bladpunten dus ik denk wel dat ze het kunnen hebben.

    Bedankt voor je info!

    Vanaf wanneer kan ik het best beginnen spoelen? 1 weekje voor de oogst of langer?

    Grts, Pippoke

    Comment


      #32
      Re: Eerste kweekje : 3x Sugar Punch in een scrog! 100% bio (400w lumatek)

      Voor een lekkere zachte smaak kan je het beste 2 weken spoelen, maar op bio is dat een week geloof ik. En je kan voor dat water geven probleem een blumat of zelf een druppel systeem maken dan ben je daar vanaf.

      Succes!

      Comment

      Bezig...
      X