Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

haha nee lijkt me niet dan. thanks

Comment

ok, heb de knoop doorgehakt ik ga ze nu tot het eind van de kweek op 16/8 zetten kwestie van de eerste weken voor de echte bloei de afzuiging snachts 8 uurtjes af te kunnen laten (vind het vrouwtje leuker als het stil is). wel ondervind ik weer hetzelfde probleem met de temperatuur zoals met mijn eerste kweek, te hoog dus. ik had nochtans enkele aanpassingen gemaakt in de kast zoals de cooltube helemaal bovenaan in de kast te hangen alsook de filter zodat er minder bochtwerk was en kon ik zo de planten omhoog of omlaag brengen naargelang hoe hoog ze kwamen. maar ik heb de planten nu de eerste dagen helemaal beneeden gezet om aan het geweld van de hps te wennen en toch loopt de temp terhoogte van de plantjes op naar een max van 31 graden. dit gaat natuurlijk niet beteren als ik ze dichterbij de lamp ga brengen. blijft toch een moeilijk oplosbaar probleem alsook het geluid van de afzuiging die ik niet stiller krijg dan dat het nu is. hier nog een foto van de ip cam. hulp, tips en commentaar is zeer welkom. thanks guys IP Camera_10-01-2012_074251PM.jpg

Comment

leg je meter eens in de schaduw als ie dan onder de 30 komt zit je wel goed
        al staan je planten natuurlijk nog wel te ver van de lamp af

wat voor afzuiging heb je ?
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

31 graden - 3 graden = 28 graden dus te temperatuur zal geen problemen gaan geven. Die digi thermometers worden warm van binnen en hebben een afwijking van 3/4 graden. ligt er helemaal aan. Je ziet het ook wel aan je planten als het te warm wordt.
          Ik ben zelf ook weer aan de goeie oude kwik gegaan

Zou die afzuiging eigenlijk wel aanlaten ivm luchtdoorstroming...

Comment

thanks, zal ik morgen eens doen gewoon onder een blad ofzo. afzuiging is een 300m3 buisventilator 40db geluid zou die geven, heb er al een kistje rondgebouwd met steenwol in maar in combinatie met de lucht die uit de sonnoconnect stroomt blijft het toch luid. je kan het geluid wat vergelijken met een staande zwenkventilator die in je slaapkamer op de 2e stand staat te blazen. niet zo gezellig dus... greets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker View Post
              toppen met auto's zal je hermas opleveren, gewoon gangetje laten gaan op 18/6 die AF's
              Hmm, nog nooit gehoord eigenlijk. Bron?
              {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sudoma View Post
                31 graden - 3 graden = 28 graden dus te temperatuur zal geen problemen gaan geven. Die digi thermometers worden warm van binnen en hebben een afwijking van 3/4 graden. ligt er helemaal aan. Je ziet het ook wel aan je planten als het te warm wordt.
                Ik ben zelf ook weer aan de goeie oude kwik gegaan

Zou die afzuiging eigenlijk wel aanlaten ivm luchtdoorstroming...
                zou dit zo erg zijn de afzuiging af te laten die 8 uurtjes ? als ze gaan bloeien gaat ie constant op natuurlijk. greets

Comment

snachts doen planten ook genoeg waar ze verse lucht voor willen hebben

en je geeft meeldauw zo ook wel een beetje vrij spel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
                    snachts doen planten ook genoeg waar ze verse lucht voor willen hebben

en je geeft meeldauw zo ook wel een beetje vrij spel
                    er staat wel een zwenkventilator constant op of is dit ook niet genoeg ? greets

Comment

dat kan ik niet zo zeggen dat zal je moeten ondervinden
                      uit ervaring kan ik wel zeggen dat als ze te weinig verse lucht krijgen meeldauw tevoorschein komt en dat is niet prettig ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker
                        toppen met auto's zal je hermas opleveren, gewoon gangetje laten gaan op 18/6 die AF's
                        Oorspronkelijk geplaatst door diploide
                        Hmm, nog nooit gehoord eigenlijk. Bron?
                        Dat het herma's worden niet (klopt ook niet want er worden veel AFjes getopt.) maar omdat je toch al een geringe opbrengst zult hebben zou ik het niet doen.
                        Het gaat idd wel maar of het aan te raden is ivm de opbrengst.

Daarom zeg ik iig (gaat niet) of moet je niet doen.

Comment

heb ze naar ongeveer 60 cm van de lamp gebracht en is 31c in de schaduw

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ik ga het toppen trouwens zo laten voor de eerste autoflowers op 1 na mischien die nu al bijna dubbel zo hoog is als de rest. greets

Comment

Oke bedankt voor de uitleg sudoma
                            {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

Comment

ze gaan lekker, eentje die wat achterblijft maar dat komt wel goed. temp met lamp op 31c zal waarschijnlijk zo blijven voor de rest van de kweek maar mijn eerste kweek heeft enkele superwarme weken gehad deze zomer met temperaturen van 35+ en dat is toch goed gekomen met mooie dikke knoppen en 130gr droog met 3 criticals (geen autoflowers en buds mochten nog iets compacter). ze krijgen nu sinds de 15e dag groeivoeding canna vega en de rhizotonic wortelstimulator. normaal zouden ze beginnen bloeien na een week of 3 (als dit niet langer is door de eerste 14 dagen groei onder tl te doen)dus als de tekens verschijnen dan ga ik de groeivoeding afbouwen en de bloeivoeding opvoeren. bij topvorming over de gehele plant zal ik stoppen met groeivoeding en de bloombastic bijgeven met de bloeivoeding en nog een klein beetje wortelstimulator en de laatste 10 a 12 dagen enkel afgezuurd water (goed schema?). ik houd een water ph waarde aan van 6.0 a 6.2 de gehele kweek en houd de lv rond de 40%. hier nog een foto van de dames. let the comments flow fellow growers. 2012-10-03 15.59.50.jpg

Comment

die zien er mooi uit kielside greets
                                Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Bezig...
                                X