Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hey guys. ze gaan goed, 1tje staat iets achter qua groei maar die komt er wel. ook zie je sinds gisteren de lange witte draadjes verschijnen aan de oksels, ik neem aan dat dit gewoon de geslachtsmanifestatie is of zijn dit eerste bloeisymptomen ? ik probeer nog wat fotos te plaatsen later. greets
ondertussen bloemvorming over de gehele plant, ze zien er erg gezond uit. temp blijft met lamp aan op 31c lv tussen de 35 en 45. ik probeer deze week nog wat foto's te posten. greets
Ziet er heel mooi uit!
Alle ruimtes waar toppen komen zijn al zichtbaar netjes hoor.
Uhm.. Niet geloven wat breeders zeggen.. Ze wille je lokken.
Ze moeten nu zo een 5 a 6 weken
Dus ik zou zeggen als jij over 2 weken 2 weken bb gaat geven en dan nog 1 a 2 weken gaat spoelen zit je dus op 5-6 weken dat moet lukken hoor!
en dan te zeggen dat de afzuiging mee uitgaat met het licht (experimentje) om snachts toch in een stille kamer te kunnen slapen, enkel de zwenkventilator draait snachts. ik probeer dit vol te houden tot ik iets ruik en dan gaat de afzuiging de laatste weken constant op natuurlijk. er werd mij verteld dat dit niet goed is maar ze lijken het toch goed te doen. greets
Comment