Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

rustig laten doen greets
    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Dat plantje met die fluffy topjes is gewoon een zwakker plantje, is niet zo erg. Zelf ook al mee gemaakt(met White Widow feminized) , ze geeft gewoon wat minder oogst kwaliteit iets minder, maar je wordt er zeker nog stoned van . En zo te zien ga je binnen kort weer lekkers hebben om te roken. Je doet dat goed! Grtz

Comment

laten broeden kielside, komt heus wel nog verandering in! ziet er verder best goed uit... succes met de afbloei

Comment

Comment

thanks guys

Comment

hier nog eens een update. de twee middenste zijn reeds rijper dan de andere 2 dit gaat problemen geven met het oogsten daar ik de kweekkast gebruik als droogkast...iemand tips hoe ik bv 2 planten anders kan laten drogen ipv in de kast terwijl de rest nog wat doorgaat ? dan is er ook fluffy nog lol dat word lachen om die te knippen... heb trouwens contact genomen met rqs ivm dat slechte plantje en heb foto's doorgemailt en ze onderzoeken het... de 2 rijpste hebben in elk geval echt dikke harde compacte toppen, veeel beter dan men eerste kweek op deze 2 zijn ook al wat amber trichomes tezien maar ik laat ze nog effe gaan hoor min 50% amber wil ik. ik heb trouwens de hele kweek de afzuiging snachts 8u afstaan ivm het geluid en ze lijken hier helemaal geen last van te hebben. hier nog wat pics en laat de comments maar komen word geaprecieerd. greets 2012-11-14 11.57.51.jpg2012-11-14 11.58.02.jpg2012-11-14 11.58.10.jpg2012-11-14 11.58.38.jpg2012-11-14 11.58.55.jpg

Comment

pak een groot kartonnen doos hang daar koordjes in en maak aan de voor- en achtrkant een opening voor lucht circulatie en zet het op een donkere plek lukt altijd bij mij grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peuker View Post
                  pak een groot kartonnen doos hang daar koordjes in en maak aan de voor- en achtrkant een opening voor lucht circulatie en zet het op een donkere plek lukt altijd bij mij grtz
                  geurt dit dan niet te hard ?? greets

Comment

mooi afgerond kielside

wil je zonder geur doen neem dan wekpotten doen u groen daarin die potten sluiten goed af en elke dag de potten effen opendoen om frisse lucht te geven en donker wegzetten dat duurt wat langer eer het droog is.
                    greets
                    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

pfff het amber kleuren laat toch lang op zich wachten hoor ze zijn nu al 9.5 weken oud en zouden oogstrijp zijn na 8 weken haha duurt nog zeker een week denk ik, amper 5% amber nu. heb gelezen dat niet bij alle wietplanten de trichomes amber kleuren, klopt dat ? heb een knopje afgeknipt en boven de chauffage laten drogen om straks eens te testen. tips zijn welkom. greets

Comment

waar heb je dat gelezen van die tricho's het zou wel intressant zijn als je de link hier zou kunnen zetten
                        en van dat hij na 8 weken greed zou moeten zijn omdat dat op de verpakking stond moet je niet teveel gelooven meestal duurt het toch wel langer heb ik nu toch wel gemerkt

Comment

ja had ik ook door, volgende kweek terug feminized. 3x alien jack motta en 1 A1 haze. ik zal eens kijken of ik dat van die trichomes terugvind. greets

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

het zal wel bullshit zijn want vind het niet meer, kan ook zijn dat ik het me laten vertellen heb...

Comment

hey kielside (antwerpen!!!) Hebben je plantjes heel de kweek op 18/6 gestaan of ben je naar 12/12 gegaan toen ze in bloei schoten. wat levert het meest op 18/6 of 12/12?

Kweekverslag 4x big bang autoflower (low budget)

Comment

hey jaymiemac. ze hebben de hele kweek op 18/6 gestaan. het verschil weet ik niet daar het mijn eerste kweek was met autoflowers (ik dacht hoemeer lichturen hoe beter voor de oprengst). greets

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door kielside View Post
                              hey jaymiemac. ze hebben de hele kweek op 18/6 gestaan. het verschil weet ik niet daar het mijn eerste kweek was met autoflowers (ik dacht hoemeer lichturen hoe beter voor de oprengst). greets
                              sorry ik edoel 16/8. greets

Comment

Tnx kielside, mijn kweekje staat ook op 18/6. ik hoop dat je lekker kunt roken van je kweekje.

Keep On Smoking!!!
                                Kweekverslag 4x big bang autoflower (low budget)

Comment

Bezig...
                                X