Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

    nog steeds aan het afrijpen. door af te gaan op de tijd die op de verpakking staat ben ik veel te snel gaan spoelen. ze hebben nu al 2 weken gespoeld en moetten nog el een weekje denk ik. nog steeds zeer weinig amber... greets

    Comment


      #92
      Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

      meer amber nu ongeveer 15%. weet niet hoelang nog voor ze ongeveer 50/50 zijn. ik hoop te kunnen oogsten volgend weekend. foto's volgen net voor de oogst. greets

      Comment


        #93
        Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

        ben benieuwd naar de foto's

        Comment


          #94
          Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

          daarnet de dames eens uit de kast gehaald en zeer goed bekeken met de microscoop en heb op 3 planten toch 30% amber en de andere 2 hebben 15% amber. ik heb zonet het licht afgezet en laat ze nu in het donker staan tot morgenmiddag en dan gaat de schaar erin. ik wou eerst nog wat langer wachten maar ze staan nu al 11 weken wat toch lang is voor een autoflower van 8 weken. ook zijn de meeste bladen geel en gekruld en ik ben ze al 3 weken aan het spoelen. ze hebben een week minderlang gestaan dan mijn eerste kweek met gewone feminized seeds. ik had bij men vorige kweek geoogst bij amper 10% amber en het is een zeer goed wietje geworden dus... hier wat foto's, let the comments flow. greets2012-12-02 16.37.43.jpg2012-12-02 17.29.42.jpg2012-12-02 16.37.51.jpg2012-12-02 17.29.32.jpg

          Comment


            #95
            Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

            Dat word een witte (thc) kerst in antwerpen


            Eerste kweek.... je weet zelf!
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment


              #96
              Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

              zo, de 24u duister zitten erop. na het eten word het knipavond . foto's volgen straks...

              Comment


                #97
                Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

                zo, na 9,5 uur knipwerk hangen ze te drogen... ik post morgen de pics. greets

                Comment


                  #98
                  5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

                  Wat een klusje he

                  Comment


                    #99
                    Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

                    dat mag je wel zeggen ja ! hier volgen de pics van de oogst. greets 1 van de dikste toppen.jpgfluffy.jpghigh & dry.jpgtotaal.jpgyum-yum.jpg

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    nu zou ik graag wietboter maken met het goede knipafval maar dit is maar een goede 20gr nat. is dit wel de moeite ??? daar kan ik dan zogezegd 20gr boter bijdoen als ik de verhoudingen die iedereen vermeld zou volgen. ik begrijp niet goed hoe mensen aan 250gr top knipafval komen, hebben die dan 100 planten staan ofzo ??? ik heb bij men vorige kweek ook boter gemaakt maar had ook ong 20gr knipafval en heb hierbij 500gr roomboter gedaan, zo de boter gemaakt en verdeeld over 2 cakes en het effect was NOPPES !! tips iemand ? greets

                    Comment


                      Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

                      heb nu de timer ingesteld zodat de afzuiging elke 2u voor 15min aangaat en de zwenkventilator staat op 1 onder de hangende toppen. de lv blijft zo rond de 70%, dan drogen ze niet te snel. wat de wietboter betreft die staat al in de ijskast, heb wat van de fluffy plant toegevoegd aan het knipafval zodat ik toch een 50 tal gram had en ongeveer 150gr roomboter erbij. als ze gestold is verwijder ik het water, smelt de boter en mix ze met de kant en klare deegmix van herta (chocolade) en maak ik lekkere muffins . greets

                      Comment


                        Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

                        hoi kielside

                        de ene kant mooie toppen zeker wel dan de fluffy plant goede keuze gemaakt om er wat wietboter van te maken laat het je allemaal goed smaken greets makker
                        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                        Comment


                          Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

                          proficiat met je oogst het ziet er allesinds lekker uit laat het je smaken

                          Comment


                            Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

                            thanks guys . volgende ronde begint binnen een 10 tal dagen 3x alien jack motta, 1x A1 haze en 1x white widow. ik post hier ook nog de droge opbrengst en een rookverslagje. greets and may the saga continue, keep growing brothers...

                            Comment


                              Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

                              Mooi gedaan man ! Schone oogst en het ziet er verdomd lekker uit

                              het zal zeker lekker smaken

                              groetjes.

                              Comment


                                Re: 5x RQS Royal Creamatic (autoflower)

                                thanks ybor
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ybor View Post
                                Mooi gedaan man ! Schone oogst en het ziet er verdomd lekker uit

                                het zal zeker lekker smaken

                                groetjes.

                                Comment

                                Bezig...
                                X