Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

peacemaker's sweet seads mix AF's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    peacemaker's sweet seads mix AF's

    Korting op 420shop
    hey medegrowers,

    bij deze vorige week ook nog eens met een ronde begonnen, mijn bedoeling is voor deze ronde zo snel mogelijk mijn eigen verse stash hebbendaarom heb ik gekozen om een ronde te doen met AF's van sweet seads, heb gekozen voor 3x cream caramel 3x cream mandarine 3x moham ram 3x black jack(te lekker) de black jack en de cream mandarine geven 9 weken aan vanaf zaad tot oogst, de moham ram en de cream caramel 8 weken, natuurlijk loopt dit altijd wel een beetje uit...de Af's worden binnen groot gebracht in een mooi huisje van 90X90X180 en hebben een verwarming van 400watt HPS daar in de eerste dagen de temp al opliep naar 43 graden heb ik in alle paniek alien gek gemaakt met mijn mails wat ik ermee moest aanvangen(alien nogmaals sorry, i'm chilled ) en mooi alle nodige uitleg gekregen die ik nodig had en heb ik gekozen een cooltube te plaatsen waardoor ik nu mijn temp tot een 30 graden gekregen heb, beetje aan hoge kant maar de dames lijken er weinig last van te hebben de temp zal ik nog perfect krijgen eenmaal ik mijn afzuigslang heb voor mijn te warme lucht naar boven te sturen, die blaast nu uit in de kamer waar de tent staat dus daarom de nog iets hogere temperatuur, eventuele opmerkingen/verbeteringen over de installatie zijn altijd welkom de vsa die lekker heet word en goed hoorbare trillingen in mijn muren gaf heb ik nu geplaatst op een stuk geisoleerd afzuigslang waar ik de afzuislang eruit genomen heb, daar heb ik nog een extra zilverpapier onder gestoken en zo heb ik de goed hoorbare vibraties in de muren enzo weggekregen dus het is terug muisstil eerst was ik bang in verband met brandgevaar maar blijkbaar word dit niet eens zo warm dat het vuur zou kunnen vatten, ook hier mag men mij altijd verbeteren of ik dit niet moet doen, ook graag dan de oplossing dat ik de vsa niet terug in de muren enzo hoorde dames krijgen de voedingslijn van HESI en ik werk zonder ph en ec meters wat HESI voorschrijft, hier weet ik en dat ben ik reeds van plan als ik mijn voeding een beetje verfijn het nog beter zal zijn voor de dames, word ook aan gewerkt...zo hopende op genoeg info over dit rondje zal ik wat foto's plaatsen en de vooruitgang proberen bijhouden, verslagen zijn niet zo mijn ding maar toch maar eens een deftig proberen op poten zettenhierbij dan nog paar foto's voorlopig, foto's zijn wel genomen als het dag was voor de dames maar zal proberen er zoveel te maken als het licht net uit is of maak ik deze het best 5min voor de lamp aangaat...
    Attached Files
    Last edited by Medical-Spliff; 23 December 2012, 15:27.
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    #2
    Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

    yo peacemaker ziet er goed uit, is nog het prille begin maar dat komt wel goed hierbij dan de foto genomen net voor het licht aanging en met net voor het aanging bedoel ik ook zo want op de moment dat ik mijn camera indruk schiet de lamp aan en ondertss ook een foto erbij van hoe de achterkant eruit ziet suggesties ofzo zijn altijd welkom maar niet allemaal tegelijk
    Attached Files
    Last edited by Medical-Spliff; 23 December 2012, 15:27.
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

      hoi peacemaker

      tiss idd nog pril maar wel leuk om je kweekje verder op te volgen
      als beginner kan ik nog veel leren

      grtzz peaceblower

      Comment


        #4
        Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

        thx peaceblower, goei naam
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #5
          Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

          hoi peacemaker's

          het ziet er mooi uit de stoel is gezet greets
          Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

          Comment


            #6
            Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

            yub ze staan idd wel goed, zijn wel makkelijk auto's maar toch weet je dat maar op het einde van de rit, de 12 dames krijgen er nog 3 zusjes bij namelijk sweets kunks, liggen reeds te kiemen, had ng stukje plaats over, word een lekkere stash voor het eind van het jaar
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #7
              Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

              interessant ben vooral benieuwd wat je van die hesi voeding gaat vinden ik wil em ook eens ggaan gebruiken

              Comment


                #8
                Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

                wel yuri ik ben zeer tevreden van die voedingslijn, http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ck-sweet-seads is mijn eerste kweekje die ik gedaan heb, werk vanaf dag 1 met de HESI voedingslijn
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment


                  #9
                  Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

                  Ziet er goed uit, ben benieuwd wat die gaan doen.

                  Succes en stoel is gezet!

                  Comment


                    #10
                    Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

                    de dames beginnen nu allen aan hun 3e internode open te zetten dus de 4e internode zal er snel aankomen maandag zal ik paar nieuwe foto's maken en zullen de 3 nieuwe zusjes er bijgekomen zijn, morgen zijn die klaargekiemd
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment


                      #11
                      Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

                      doe zo voort peacemaker greets
                      Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                      Comment


                        #12
                        Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

                        er zal snel verandering op komen
                        ben benieuwd naar de foto's die je maandag zal posten

                        grtzz g-blower

                        Comment


                          #13
                          Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

                          hier dan de foto's voor deze week, zo staan de dames er nu bij en de jonkies(sweet skunk) hebben ook hun hoofdje laten zien
                          Attached Files
                          Last edited by Medical-Spliff; 23 December 2012, 15:28.
                          Wil je blowen, moet je het zelf growen

                          Comment


                            #14
                            Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

                            De jonkies staan er mooi bij Peacemaker, ik wip hier wel af en toe binnen om te zien hoe je af'jes het doen.

                            Grtz,

                            DJ Felix

                            Comment


                              #15
                              Re: peacemaker's sweet seads mix AF's

                              altijd welkom felix even nog wat info bij mischien, de dames staan alleen in 7l potten en de jonkies in 6l potten, ze krijgen enkel water daar er voeding in de aarde zit voor 3weken, aarde is plagron growmix en de temp krijg ik rond de 33maximum op sommige momenten van de dag maar zeer kort telkens...
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

                              Comment

                              Bezig...
                              X