Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Weet iemand of de wortels eigenlijk (even goed) water opnemen tijdens de nachtrust? De laatste keer dat ik ze, toen het licht uitging, water gaf, (en dan naar huis vertrok voor het weekend) liep dat niet al te goed af.
ik geef se ong 0,5 l per dag en af en toe doen se er 2 dagen mee maar naar mijn id drinken se snachts ook want ik voel regelmatig aan de potten voordat de lamp uit gaat en als tie weer aan gaat dan voelen se tog aanzienlijk lichter aan
Er zijn nog tamelijk veel witte haartjes, maar als ik de trichomen op een paar bladpuntjes bekijk, ziet het er toch al goed uit (behoorlijk veel amber al).
Dus ik denk dat ze binnen 7 dagen om gaan. Can't wait!
Kijk jij naar de trichomen onder de hps of ergens anders? Het kan komen omdat ik wat keurenblind ben maar als ik onder de hps kijk dan lijken heldere trichomen ook ineens amber hahahaha.
Kijk jij naar de trichomen onder de hps of ergens anders? Het kan komen omdat ik wat keurenblind ben maar als ik onder de hps kijk dan lijken heldere trichomen ook ineens amber hahahaha.
ik kijk altijd als te lamp uitstaat, heb al gemerkt dat da gele hps licht een verkeerd beeld geeft. Bij jou dus ook wss
Comment