Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

dat is idd een relais die je rustig 600 watt kan laten schakelen
    die simpele klokjes doen het idd niet erg goed al zeggen ze 3500 Watt te kunnen schakelen maar tot 125 zou ik het vertrouwen verder niet !
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Dan de kwaliteit van de schakelklokken van vroeger! Heb hier 1 van minimaal 20 jaar oud 16A(6) (Let op die (6))..
      Schakelt mn 250W HPS al een behoorlijke tijd nu

maar je doet er altijd goed aan om een relais te gebruiken die van die link zal prima voldoen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik ga je trouwens volgen, ben heel benieuwd naar je resultaten Super Skunk wil ik ook nog eens proberen..
      sigpic

Comment

ik heb hier idd ook nog wel een paar schakelklokken van ongeveer mijn eigen leeftijd en die schakelen wat je maar wilt
        maar dat pruts spul van tegenwoordig kan je daar niet meer mee vergelijken ....
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

6 dagen nu,

2012-10-06 19.03.14.jpg
          Ze gaan nu eindelijk wat groeien, alleen die 1ne waarvan ik vrees dat ik de worteltjes beschadigd heb tijdens het overpotten, ik veronderstel dat het plantje wel niet zal dood gaan, maar eerder een paar dagen stagneren in de groei tot het terug hersteld is ? GRTZ

2012-10-06 19.03.27.jpg

btw: niet genoeg aarde in de potten ik weet het, was een 40L zak en heb er nu geen meer :p
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Je plantje everleeft dat wel hoor, zal idd alleen wat achter blijven.

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
            sigpic

Comment

Goeie avond,

Duidelijke foto's neem ik morgen, maar bij 1tje is de kleur wat geel gifgroenachtig en hangt ie wat slapjes en is er tevens een witgele punt aan de uiteinden van diens bladeren. Het kleinste zaailingetje is ook niet echt mooi groen. De andere 2 kunnen door de boeg.

2012-10-07 02.12.23.jpg

De begin ph en ec waarden van de aarde zijn goed, misschien al te veel voeding gegeven? paar x wortelstimulator en 1x enzymen. Of waterprobleem? Iemand die dit fenomeen herkent? Monty s bladproblementopic helpt me niet echt. Grtzz
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Een kleine waterbeurt heeft al veel goed gemaakt. Alleen nog steeds die bladpunten, ik denk verbranding door teveel aan voeding? (dat zal dan die roots stimulator geweest zijn?)
                2012-10-07 09.09.48.jpg

Comment

Shit, het blijft verslechteren, het is vanmorgen al weer wat meer dan op de foto van gisteren avond:

2012-10-08 00.09.49.jpg2012-10-08 00.09.58.jpg

1) De andere 3 hebben het niet
                  2) Ik geef nu enkel nog afgezuurd water
                  3) Het is niet te warm, licht aan: 28graden licht uit: 24graden
                  4) Luchtvochtigheid met het licht uit wordt wel heel hoog, maar dat kan het toch niet zijn denk ik.

Iemand die kan helpen vlug? Bedankt!

Comment

Heeft ie niet een beetje teveel water in de pot?
                    Zou me over die eerste blaadjes niet al te veel zorgen maken de plantjes kunnen best veel hebben.

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
                    sigpic

Comment

heb je de zaden in 1x in de growmix gestopt?? misschien daardoor wat overvoeding.... ik doe ze de eerste week in stekkengrond.. dan in de growmix, en begin pas met (bloei) voeding als ik bloei zie... powerroots en enzyme voeg ik wel gewoon toe vanaf dag 2/3 ...
                      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                      (running)

Comment

Eerst een dag of 5 zaai en stekgrond, dan de growmix. Ik zal morgen nog es enzymen geven of misschien beter een paar dagen geen water. Bedankt voor jullie reacties

Comment

Geef eens een tijdje alleen water.
                          Maar ook alleen als het nodig is.
                          Na het overpotten geef ik de kleintjes soms een week niks wat geen probleem is als je de aarde normaal ingewaterd hebt.

't Zal best overvoeding zijn, en misschien staan ze wat nat, dat kun je zelf beter zien.
                          De temperatuur is ook maar net goed, dat zie je aan de karteltjes van het blad, die gaan wat omhoog staan.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Morgen heb ik mijn regeltrafo en vanaf dan kan ik afzuigen, dat zal dan weer een paar graadjes schelen (hoop ik). Groetjes

Comment

Zo, ik ben er in geslaagd om een paar betere foto's te nemen.

2012-10-09 15.19.04.jpg2012-10-09 15.19.11.jpg2012-10-09 15.19.30.jpg2012-10-09 15.19.37.jpg

Iemand die nu al meer een idee heeft van wat er met dit plantje scheelt?

2012-10-09 15.21.39.jpg

Met de afzuiger volle bak en en clipfan aan wordt het net geen 34 graden als de tent volledig dicht is (net getest) :s. S nachts zal het hopelijk wat koeler worden. Anders heb ik echt geen oplossingen meer.
                              Last edited by Rodigan; 9 October 2012, 16:57.

Comment

foto's met licht uit maken.. is ff duidelijker.. bij mij hebben ze ook een tijdje in 34 tot 36 graden (lamp aan) gestaan ... doen het prima.. nu wel stuk koeler.. maar ze moeten het wel ff kunnen hebben..
                                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                                (running)

Comment

Bezig...
                                X