Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

Update, 16 dagen oud (Sinds ze hun kopje boven staken)

092.jpg
    099.jpg096.jpg
    095.jpg101.jpg
    Attached Files
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

ziet er mooi uit maar ik zie wel een beetje omgekrulde blaadjes en ik zou de potten meer tot de rand vullen.
      Zit er perliet in de aarde? Anders kan je ook kattenbak korrels gebruiken die moeten wel naturel zijn niet met een geurtje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoker1984 View Post
        ziet er mooi uit maar ik zie wel een beetje omgekrulde blaadjes en ik zou de potten meer tot de rand vullen.
        Zit er perliet in de aarde? Anders kan je ook kattenbak korrels gebruiken die moeten wel naturel zijn niet met een geurtje.
        Ik heb de lamp wat verhoogd. Nee, ik wacht nog altijd op mijn zak aarde :p Heb anders niks om de randen op te vullen. Er zit geen perliet in, weet ook niet of ik daar nog iets aan ga doen :p https://www.nomercysupply.nl/nomercy/pt-br/node/764

Grtz
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

ziet er prima uit hopelijk moet je niet te lang meer wachten op je aarde

Comment

Perliet of kattenbak korrels zijn wel goed voor de drainage van het water en lucht in de aarde zodat het niet een bonk klei wordt
            zodat de wortels niet door je pot heen komen.

Comment

Kattenbakkorrels raad ik ten zeerste af: die gaan namelijk klonteren zodra ze vochtig worden en dan krijg je een ondoordringbare laag. Trouwens perliet is ook niet specifiek gericht op drainage: die korrels absorberen vocht en geven dat nadien weer af. Wil je je grondmedium vochtdoorlatend maken dan moet je er scherp zand door mengen en geen produkten die zelf vocht absorberen.

Comment

Als je aarde mengt met kattenbak korrels krijg je hetzelfde effect als perliet heeft.
                Je moet die korrels ook mengen natuurlijk, perliet zit toch ook door je aarde heen en niet een hele hand vol op 1 plek.
                Ik gebruik zelf ook gewoon kattenbak korrels en mijn opbrengst is net zoveel als dat ik van plagron aarde koop, ik heb er 6 rondes opgedaan en echt geen verschil.

Comment

Perliet en kattenbakkorrels, ik zeg het dus nog een keer, zijn niet goed voor de drainage. Drainage betekent -kijk je Franse woordenboek er maar op na- onder meer waterdoorlatendheid. Perliet en kattenbakkorrels absorberen vocht (voor zover het niet tot je doorgedrongen is: absorberen betekent in dit geval opnemen). Maar ik zal het heel simpel houden in de hoop dat het tot je hersens doordringt. Leg een spons in een vergiet en kiep daar 1 liter water over: die spons neemt water op. Doe in een 2e vergiet een hoeveelheid scherp zand en kiep daar eveneens 1 liter water over. Welk medium is er na 2 uur droger?

Comment

Allemaal goed en wel, maar mijn potten zijn nu al voor 4/5 gevuld. Ik kan daar nu nog moeilijk hydrokorrels of perliet in gaan vermengen zeker?

Comment

ik heb ook kattenbakgrind in gedachte gehad, maar dat wordt natuurlijk 1 smurrie... maar is het niet zo dat perliet juist ook weer vocht loslaat.. ik dacht dat het juist een soort tijdelijke buffer was.. anders snap ik echt niet waarom het erin zit... verzin dan iets anders om het luchtig te houden ...
                      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                      (running)

Comment

@Rodigan: Je bent nu al zo goed op weg.. waarom nu nog gaan rommelen met je aarde? Als ik jou was zou ik ze gewoon lekker met rust laten en gewoon op deze toer verder gaan.
                        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Whitebud View Post
                          @Rodigan: Je bent nu al zo goed op weg.. waarom nu nog gaan rommelen met je aarde? Als ik jou was zou ik ze gewoon lekker met rust laten en gewoon op deze toer verder gaan.
                          Het waren andere members die erover begonnen :p

Ik zou zeker binnen 14-18 dagen de klok op 12/12 willen zetten. Moet ik ze daar tussen wel 1x fimmen. Iemand enig idee of dat kan lukken?

Comment

Geen verstand van fimmen... anders zou ik zeggen, gauw op 12/12
                            sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Whitebud View Post
                              Geen verstand van fimmen... anders zou ik zeggen, gauw op 12/12
                              Nu nog niet toch? Ik wil ze nog tegen een netje laten aangroeien; dan zet ik ze op 12/12, dan dief ik, en al wat ze dan nog groeien bind ik aan het netje. Althans that s what I have in mind :p Ik heb het nog nooit gedaan dus ik hoop dat het goed afloopt :p

Comment

ohja lol dat werkt weer anders he.
                                ben wel heel benieuwd.

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X