Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

    Oke , zal dat dan morgen nog es tonen. Alle vier beginnen ze nu dezelfde symptonen te krijgen. Ik geen idee van wat er fout gaat. Meestal staan m'n tentje open als de lamp brandt, dus van de hitte kan het volgens mij niet zijn. Mijn grond staat ook niet nat, en bij te veel aan voeding vergaat je blad toch zo erg niet? Hopelijk is het geen ziekte..

    Kan ik misschien mijn lamp nu nog wat hoger hangen?
    Last edited by Rodigan; 9 October 2012, 22:51.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #47
      Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

      plantje 2:
      2012-10-10 09.13.23.jpg
      plantje 3:
      2012-10-10 09.13.34.jpg
      plantje 4:
      2012-10-10 09.14.02.jpg

      Hopelijk herkend iemand het probleem en kan die me spoedig helpen, want volgens mij halen ze het zo niet als dit verder gaat. Ik dacht ook aan onderbewatering, maar de aarde voelt redelijk warm vochtig aan en blijft wat plakken aan m
      n vinger. Dank... (PS Ik post dit bericht ook even in de globale vragen sectie)

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.



      Ik vond iets gelijkaardigs, en dat kwam blijkbaar door overbewatering. Nu ik er aan denk. Bij het overpotten heb ik ze elk een halve liter gegeven met roots stimulator, voor de rest gewoon 20cl om de (paar) dag(en).
      Attached Files
      Last edited by Rodigan; 10 October 2012, 08:31.
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        #48
        Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

        misschien toch te veel water... ik geef ze een paar druppies de eerste dagen.. bij overpotten maak ik alleen het kuiltje vochtig.. ik hou ze vrij droog, dat is makkelijker te corrigeren. en de worteltjes gaan dan zelf op zoek naar water.. waardoor je potje lekker volworteld...

        Hoe hoog heb je je lamp?

        En staat die ventilator recht op je planten?? denk aan strand/sauna... met een windje verbrand het juist sneller... zo leek het in mijn hok wel het geval te zijn.
        blaas dus maar niet op je planten...

        meer zal ik ff niet weten....
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

        Comment


          #49
          Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

          iets meer dan 30 centimeter hoog staat mn lamp, ik zal de ventilator ook wat meer naar boven richten.
          Ik zal gewoon stoppen met water geven. Terwijl ik toch echt niet overdreven heb vanuit mijn standpunt (denk ik)
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            #50
            Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

            een halve liter water voor zo'n klein plantje kan echt niet eh..
            je lampen op 20 cm van je plantjes plaatsen, anders gaan ze teveel strekken.

            grtz
            2x Pineapple Chunk en 2 x Vanilla Kush in Scrog

            Comment


              #51
              Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

              Volgens mij ken ik het probleem nu, door iets te veel water op korte tijd, en dat water is nooit echt weggesijpeld of opgenomen geweest door de wortels,

              heb ik een stikstof tekort..

              nitrogen-weed-plant-problems.jpg Dit lijkt er althans heel sterk op.

              Nu heb ik geen growshop in de buurt (student en geen auto) en zou online bestellen weer dagen op zich laten wachten.
              Er zit stikstof in mn plagron power roots? Maar dan moet ik terug water geven.. Iemand een idee? Dankjulliewel
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment


                #52
                Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                Bloedmeel en hoornmeel bevatten veel stikstof (toevoegen aan de grond)

                maar ik denk niet dat het aan een tekort van stikstof ligt, ze zijn nog te jong voor stikstof tekort te hebben denk ik

                grtz
                2x Pineapple Chunk en 2 x Vanilla Kush in Scrog

                Comment


                  #53
                  Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                  Het kan toch echt geen overbewatering zijn, die grond staat erg droog. Heb nu wat water gegeven meer langs de boorden toe. Het lijkt niet te verslechteren, denk ik
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                  Comment


                    #54
                    Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                    Als je de potten eens oplicht.. zijn ze dan zwaar of licht? als je ze met meer dan 2 vingers en een duim moet oplichtten dan hebben ze veeeeeel te veel water
                    Probeer maar.

                    Ik blijf erbij dat je ze veeel te veel water geeft!
                    sigpic

                    Comment


                      #55
                      Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                      Ik heb daarnet wat meer de aarde bestudeerd, die is echt totaal niet nat, integendeel. Is onderbewatering niet mogelijk?
                      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                      Comment


                        #56
                        Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                        ja welja.. eerst halve liter per pot met baby plantjes en dan 20cl per dag.. haha... nogmaals, heb je je potten al gewogen?
                        sigpic

                        Comment


                          #57
                          Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                          Ja, die zijn normaal, het luk met 2 vingers zonder al te veel moeite. Een vriend van mij passeerde daarnet om raad te geven, en die zei ook dat de grond droog staat. Is het waanzin om ze nu nog terug in zaai en stek grond te stoppen?

                          Kheb liever dat ze het halen en een week langer moeten groeien/herstellen.
                          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                          Comment


                            #58
                            Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                            Je start in zaai en stekgrond, (ik persoonlijk laat ze daar 2 weken in staan, soms zelfs 3 weken, tot ik ze verpot naar een grotere, dan pas verander ik van aarde) en geef in die 2de week 1x groeivoeding, dan verplaats ik ze naar lightmix die bewaterd is met EEN KLEIN beetje groeivoeding, aan de volgende watergift gaat er wortelstimulator bij, en je geeft van dan af om de 3 a 4 dagen wat groeivoeding mee, tussenin enkel water met ph6 zonder iets in, tot je ze echt in bloei ZIET, vanaf dan verander je naar bloeivoeding, en meer moet je niet doen, water is meestal maar om de 2 dagen, in het begin als ze klein zijn zelfs maar om de 3 a 4 dagen, het is geen moerasplant ... ze hebben liever droge voeten dan natte, als je dan ziet dat je plant een beetje bleker trekt, kan je tussen de bloeivoeding in nog is groei meegeven, tot op de laatste 2 weken voor je oogst, vanaf dan enkel water, en het zal je wel lukken Iedere keer je water geeft wacht je tot de bovenste laag terug droog is voor je opnieuw water geeft...

                            Comment


                              #59
                              Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                              Het ziet er nog altijd niet goed uit, maar ik denk dat de plantjes sneller groeien dan dat de blaadjes afsterven :p
                              2012-10-12 15.06.48.jpg
                              2012-10-12 15.07.06.jpg
                              2012-10-12 15.07.18.jpg

                              2012-10-12 15.07.26.jpg
                              2012-10-12 15.07.36.jpg
                              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                              Comment


                                #60
                                Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                                De nieuwe blaadjes zien er prima uit...
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X