Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

    Ik denk dat je je inderdaad meer moet focussen op de nieuwe blaadjes - die er goed uit zien. Bij de oude blaadjes is er al schade opgelopen. De nieuwe zien er daarentegen lekker groen uit.

    Succes
    {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

    Comment


      #62
      Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

      Nu zijn ze 14 dagen oud. Ze beginnen te groeien.. Grtz

      2012-10-14 22.45.09.jpg2012-10-14 22.45.19.jpg2012-10-14 22.45.30.jpg2012-10-14 22.45.41.jpg
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        #63
        Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

        mooi man met een beetje geduld komt alles goed

        Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
        sigpic

        Comment


          #64
          Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

          waarom heb je de potten niet helemaal gevuld ? dan hebben ze een groter medium en dus een grotere buffer
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment


            #65
            Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

            Ik wou wel, maar twas een zak van 40L , Er volgt nog een zakje wormenmest, dat zal ik nog wat voorzichtig er tussen draaien om de potten op te vullen . Grtjes
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

            Comment


              #66
              Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

              ff een vraagje tussendoor, ben je tevreden over je Sensi Seeds zaden?
              Ik moest namelijk meerdere keren terug naar hun winkel in amsterdam omdat de zaadjes niet ontkiemen.
              Nu koop ik bij Royal Queen Seeds en nooit meer problemen vaak 10 uit 10 af en toe 1 zaadje wat het niet doet, maar dat vind ik normaal.

              Comment


                #67
                Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                sensi staat toch heel redelijk aangeschreven hoor
                laatste tijd hoor ik veel over herma's bij de fem en auto's van RQS
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                Comment


                  #68
                  Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                  Oorspronkelijk geplaatst door Smoker1984 View Post
                  ff een vraagje tussendoor, ben je tevreden over je Sensi Seeds zaden?
                  Ik moest namelijk meerdere keren terug naar hun winkel in amsterdam omdat de zaadjes niet ontkiemen.
                  Nu koop ik bij Royal Queen Seeds en nooit meer problemen vaak 10 uit 10 af en toe 1 zaadje wat het niet doet, maar dat vind ik normaal.
                  Ik heb er niet echt bij stil gestaan. Ik wou super skunk, en dat was via Sensi of Nirvana. En op het Internet staan er een aantal leuke verslagjes van SS van de Sensi Bank. Ik heb trouwens nooit problemen gehad met ontkiemen. Tot nu toe altijd 100 procent geslaagd :p.
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                  Comment


                    #69
                    Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                    ziet er al mooi uit

                    Comment


                      #70
                      Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                      Sensi Seeds is niks mis mee hoor.. heb hier van 10 zaden er 7 binnen 48 uur potready gehad met kiemen...
                      Wat er daarnaa mee gebeurde zal ik maar niet op ingaan whahahaa maar dat was mijn eigen domme schuld

                      En Rodigan, ik ben echt heel erg benieuwd hoe ze verder gaan is lekker soortje en je hebt zowat zelfde tentje als ik
                      sigpic

                      Comment


                        #71
                        Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                        Oorspronkelijk geplaatst door Whitebud View Post
                        Sensi Seeds is niks mis mee hoor.. heb hier van 10 zaden er 7 binnen 48 uur potready gehad met kiemen...
                        Wat er daarnaa mee gebeurde zal ik maar niet op ingaan whahahaa maar dat was mijn eigen domme schuld

                        En Rodigan, ik ben echt heel erg benieuwd hoe ze verder gaan is lekker soortje en je hebt zowat zelfde tentje als ik
                        Ja, dat heb ik al gezien, ongeveer zelfde setup zeker? met de 250watter. Ik hoop dat ik binnen 3 weken kan naar 12/12 gaan (inclusief een F.I.M- beurt).
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                        Comment


                          #72
                          Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                          Idd ja haha.. is leuk zo he Mijn lamp is nu weer aan dus ik ga s ff wat nieuwe fotootjes maken en posten...

                          Maar gewoon lekker zo doorgaan maat, dan komt t helemaal goed
                          sigpic

                          Comment


                            #73
                            Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                            @Whitebud: Sorry maar als ik er 10 koop en er ontkiemen er maar 7 zou ik al terug gaan, als er van de 10, 1 het niet doet ben ik tevreden.
                            @AudioSystemRolla: Ik heb nu 5 rondes van RQS gehad zowel auto als fem maar geen herma's gelukkig en als ik 10 zaden koop ontkiemen ze allemaal van de laatste ronde was er 1 niet ontkiemd

                            Comment


                              #74
                              Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                              @Smoker1984: Haha dat komt omdat ik er nog 3 van over heb Sorry was ik vergeten erbij te zetten
                              sigpic

                              Comment


                                #75
                                Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                                haha okay dan begrijp ik het.
                                Ik begon namelijk over die zaadjes van sensi omdat ik vind dat die van rqs goedkoper zijn en bij MIJ beter ontkiemen, en als je van je 10 zaadjes er maar 7 over zou houden kan je
                                nog beter met steken kweken, als je er daar 10 van haalt gaat er ongeveer ook 1 van kapot.(bij mij altans).
                                Ik heb nu 10 Power Flower van RQS liggen die worden over 1 week ontkiemd, daar zal ik wel een verslag van maken.

                                Comment

                                Bezig...
                                X