Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

    Heb je het probleem al opgelost?
    Zou het kunnen dat je ergens giftig matriaal heb liggen in de tent waar weekmakers uit kunnen vrijkomen? Namelijk soortgelijk iets gehad.
    Denk daarbij Vinylvloerbedekking, tent van giftig matriaal, sommige houtsoorten laten ook giftige dampen vrij.

    Comment


      #92
      Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

      Oorspronkelijk geplaatst door Alfredos View Post
      Heb je het probleem al opgelost?
      Zou het kunnen dat je ergens giftig matriaal heb liggen in de tent waar weekmakers uit kunnen vrijkomen? Namelijk soortgelijk iets gehad.
      Denk daarbij Vinylvloerbedekking, tent van giftig matriaal, sommige houtsoorten laten ook giftige dampen vrij.
      Ik ben blij dat je er over begint, want nee! De plantjes groeien wel door, maar langs onderen blijft het gestaag vergelen.

      Het is een Secret Jardin tent dus daar zal wel niks giftigs aan zijn hoop ik. De vloerbedekking in de tent is ook plastiek achtig.

      Als vinylvloerbedekking van dat plastieken parket is of hoe je het ook beschrijft, dat is waarmee mn kot 'gevloerd' is :/

      van van Verder staan er nog potten en een clip-on fan. De tent staat wel geregeld open (als ik er ben). Maar stel dat het iets externs is, waarom zouden dan enkel de onderste blaadjes eerst verslechteren? En het dan naar boven gaat. Lijkt me iets met de grond te maken te hebben.

      Ze hebben nu bijna 4 dagen geen water gehad, en volgens mij is het een beetje verslechterd, dus nu ga ik es een goeie scheut water (met enzymen) bijgeven. Op de foto s zien jullie hopelijk (nogmaals :p)
      het probleem.

      2012-10-21 22.35.28.jpg
      2012-10-21 22.36.03.jpg2012-10-21 22.36.26.jpg2012-10-21 22.36.42.jpg2012-10-21 22.37.49.jpg2012-10-21 22.37.56.jpg2012-10-21 22.38.14.jpg


      Grtz
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        #93
        Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

        Zou het toch geen tekort zijn aan bvb. stikstof? Ik wacht al bijna 2 weken op mn groeivoeding besteld bij growpalace, zal morgen maar nog es een mailtje sturen als het dan nog altijd niet binnen is
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          #94
          Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

          Jemig dat ziet er idd niet erg gezond uit... Ik zou zelf niet weten wat het kan zijn maar ik hoop echt voor je dat er iemand is die weet hoe je dit kunt oplossen.

          Bij bladproblemen had je al gekeken toch hier op t forum?
          sigpic

          Comment


            #95
            Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

            Oorspronkelijk geplaatst door Whitebud View Post
            Jemig dat ziet er idd niet erg gezond uit... Ik zou zelf niet weten wat het kan zijn maar ik hoop echt voor je dat er iemand is die weet hoe je dit kunt oplossen.

            Bij bladproblemen had je al gekeken toch hier op t forum?
            Ja geloof me , ik heb heel het Internet al afgezocht, die topic Monty s bladproblemen is niet echt actief meer zeker? Anders post ik er toch ff mijn foto's. Grtz
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

            Comment


              #96
              Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

              Je kunt het altijd proberen. Zodra ik iets tegenkom wat van toepassing is laat ik t je wel weten.
              sigpic

              Comment


                #97
                Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                Iemand zei me dat ik heel snel groeivoeding moest geven, gelukkig is dat pakketje vandaag binnengekomen. Ik heb de potten nu aangevuld, en 1cl groeivoeding op 1liter water gegeven.
                Ook heb ik nu een relais geschakeld.

                Hopelijk gaan ze nu de goeie kant op! Heb ze trouwens gefimd ook

                2012-10-23 17.18.00.jpg
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                Comment


                  #98
                  Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                  4 weken ver, morgen post ik wat duidelijkere foto's.
                  De oude blaadjes blijven vergelen, je wordt er nog radeloos van..
                  Het fimmen lijkt ook wel gelukt te zijn

                  Ik denk dat ik dan toch maar een dure ph ec meter ga kopen ..
                  2012-10-28 22.05.12.jpg2012-10-28 22.05.20.jpg2012-10-28 22.05.30.jpg2012-10-28 22.05.45.jpg
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                  Comment


                    #99
                    Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
                    ... 1cl groeivoeding op 1liter water gegeven...
                    1ml hoop ik toch ?
                    En heb je die wormenmest niet meer toegevoegd vorige week ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      1ml hoop ik toch ?
                      En heb je die wormenmest niet meer toegevoegd vorige week ?
                      1cl op 10liter, dus idd 1 ml :p ja ,ook die wormenmest heb ik nog toegevoegd.

                      Kan ik de ph van mn aarde ook meten door een hoop aarde in water ph 7.0 te doen en dan kijken hoe zuur het water dat uit een filtertje er uit sijpelt? want als ik dat doe dan bekom ik opnieuw een ph van rond de 7, dus mss nog net ietsje te hoog, maar nu net om te zeggen wereldschokkend :/
                      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                      Comment


                        Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                        hopelijk komt het goed, ik kanj helaas niet helpen , suc6 man

                        Comment


                          Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                          Oei oei, Ik zou t ook echt niet weten man.. Vind t wel heel erg klote voor je dat er nog steeds niet veel verbeterd.
                          sigpic

                          Comment


                            Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                            zo meet je idd de ph van je aarde
                            je zit wel iets aan de hoge kant maar idd niet echt wereldschokkend
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                            Comment


                              2012-10-29 22.57.23.jpg De nieuwe scheutjes zien er trouwens mooi groen uit, ik laat nog een week groeien en dan gaat de lamp op 12 / 12
                              Last edited by Rodigan; 29 October 2012, 22:02.
                              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                              Comment

                              Bezig...
                              X