Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

    ziet er goed uit veel succes met de bloei mss is het best om voor de volgende kweek wat te investeren in een afzuiger dan zal je zonder problemen die fan kunnen laten draaien en de gewenste temperatuur behalen klimaat regelaar is ook wel handig want vanaf dat het te warm word schiet de afzuiger op volle toeren en als de temp weer goed is draait hij op het minimum grtz

    Comment


      Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

      Oorspronkelijk geplaatst door peuker View Post
      ziet er goed uit veel succes met de bloei mss is het best om voor de volgende kweek wat te investeren in een afzuiger dan zal je zonder problemen die fan kunnen laten draaien en de gewenste temperatuur behalen klimaat regelaar is ook wel handig want vanaf dat het te warm word schiet de afzuiger op volle toeren en als de temp weer goed is draait hij op het minimum grtz
      Bedankt, ik heb deze besteld: http://www.microfluo.net/fr/extracte...125-280m3.html

      Het klimaat zit nu echt wel goed. Aangezien de verwarming overdag brandt, is het 20 graden met de lamp uit, en zo'n 25 graden met de lamp aan (met koude buitenlucht toevoer). Maar het geurt wel wat uit de tent. Dus hopelijk zal een sterkere afzuiger dat probleem verhelpen!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oorspronkelijk geplaatst door Whitebud View Post
      Mooi tentje vol zo

      Dat gele zou k ook niet weten, trekt het niet weg als de bladeren wat groter worden?
      Geen idee, hopelijk wel :p
      Last edited by Rodigan; 20 November 2012, 18:09.
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

        dan zou je een koolstoffilter kunnen steken op die afzuiging dat voorkomt dat er dan ongewenste wietgeur uit de tent ontsnapt een soort filtr zou je kunnen zeggen grtz

        Comment


          Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

          Oorspronkelijk geplaatst door peuker View Post
          dan zou je een koolstoffilter kunnen steken op die afzuiging dat voorkomt dat er dan ongewenste wietgeur uit de tent ontsnapt een soort filtr zou je kunnen zeggen grtz
          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Godverdikke,

          er zijn toch meer topjes met hetzelfde liedje:

          2012-11-20 20.22.58.jpg2012-11-20 20.23.10.jpg

          Wat een miseriekweekje tot nu toe... Ik denk niet dat ze te nat staan. Gisteren hebben ze een laatste keer groeivoeding gekregen (volgens mij toch de laatste keer). Kan het ijzer tekort zijn? Zoals je kunt zien zijn de overige blaadjes mooi groen

          Groetjes
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

            ze zit duidelijk met een tekort het zou wel kunnen dat het een ijzertekort is maar ben het niet zeker mss wat rond zoeken en foto's vergelijken gr

            Comment


              Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

              Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
              ...Ik vertrek straks naar huis voor het weekend...Kan ik voor ik vertrek bvb een litertje water in het opvangzeil van mn tentje gieten...
              Hoe heb je dat opgelost ?
              Op aarde mogen wortels niet zolang nat staan eh...10 minuten oke, maar zeker geen 24 uur.

              Een tekort kan ook een blokkade zijn, bijvoorbeeld door 'n modderbad.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Hoe heb je dat opgelost ?
                Op aarde mogen wortels niet zolang nat staan eh...10 minuten oke, maar zeker geen 24 uur.

                Een tekort kan ook een blokkade zijn, bijvoorbeeld door 'n modderbad.
                Dag QNQ, Ik had een litertje water in het zeil gegoten, maar dat was in geen tijd weg (verdampt of opgenomen).
                Ik denk nu aan te nat van binnen of de pH te hoog. Ik laat ze nu eerst een paar dagen droog trekken.
                De aarde had initieel een pH van 6.0. En de waterbeurten hebben een ph van ca. 6 pH. Kan de aarde door andere omstandigheden minder zuur worden?

                Vervloek mezelf dat ik geen kleikorrels in de grond heb gedaan. Geef gemiddeld elke dag 250cl water per 11L (goed doorgewortelde) pot omdat ze anders wat sip hangen. Na de waterbeurt trekken ze meteen terug recht.

                Groeten
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                Comment


                  Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                  Godver de godver, ben ik es 3 dagen weg, krijg ik bij thuiskomst dit te zien :/

                  Ze hebben dus bijna 3 dagen geen water meer gehad, maar weet niet of dit een watertekort probleem is.

                  Ik had vrijdagmiddag niks anders gedaan dan gewoon. Weliswaar 2 extra druppeltjes afzuring (12 druppels voor 1 liter ipv 10 druppels om mn ph een klein beetje te verlagen nog)
                  Het ijzertekort probleempje van verleden week is ongeveer opgelost.
                  Ik heb nu meteen wel een dosisbloeivoeding (geef dat voortaan 1 x in de week) gegeven, hopelijk is het dus geen overvoeding en heb ik geen fatale fout gemaakt :s had het beter eerst eens gevraagd.
                  Verleden week kregen ze een laatste x groeivoeding nog. De temperaturen zijn goed.

                  Iemand die weet wat ik kan doen? Bedankt.

                  2012-11-25 20.56.28.jpg2012-11-25 20.56.00.jpg
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                  Comment


                    Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                    De onderste stambladeren gewoon weghalen!

                    even dieven...



                    Mocht je twijfelen over de vochtigheid in de pot, bij de bouwmarkt verkopen ze eenvoudige meters voor weinig. Zorg dat de meter net in het groene gedeelte komt bij het bewateren.. en gaan!

                    Comment


                      Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                      Die heb ik idd al zien liggen, ik twijfelde om een te kopen omwille van de mogelijke slechte kwaliteit ervan. Ik haal er toch best eentje.
                      Grtz
                      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                      Comment


                        Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                        Hier zijn we terug.
                        2 weken bloei zitten erop. Ze doen het redelijk goed.
                        Er werd mij gezegd dat de wortels een harde tijd hebben doorgemaakt en dat er naast verstikking ook wel wat rot kan opgetreden zijn. Hopelijk sterven de bladeren niet zo heel veel verder meer af :s
                        Bestaan er methodes om in dit stadium de grond wat luchtiger te maken, zonder de wortels helemaal om zeep te helpen?

                        Prettige avond iedereen!
                        2012-11-26 20.08.58.jpg2012-11-26 20.09.30.jpg
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                        Comment


                          Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                          Leuk om te zien hoe de topjes aandikken

                          2012-11-28 19.59.44.jpg

                          Ze hebben nu 3 dagen staan uitdrogen, hebben de waterbeurt nu wel flink nodig zie ik. Alles hangt sip.

                          Ik heb verleden week voor het weekend waarschijnlijk de fout gemaakt om de plantjes water te geven tijdens hun nachtrust. Dan nemen de wortels volgens mij niet meteen het water op en zijn ze deels daardoor wat gaan verstikken. De onderste bladeren zijn sowieso om zeep nu. Ik hoop dat ik met goede zorgen de bovenste bladerlaag kan behoeden voor meer onheil..

                          Grtz
                          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                          Comment


                            Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                            het ziet er goed uit komt wel inorde

                            Comment


                              Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                              benieuwd hoe ze er nu voorstaan rodigan?

                              Comment


                                Re: 4x Super Skunk (Sensi) onder 250 watt HPS

                                Oorspronkelijk geplaatst door michael4477 View Post
                                benieuwd hoe ze er nu voorstaan rodigan?
                                Om 20u komt de zon op, dan kijk ik eens :p
                                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                                Comment

                                Bezig...
                                X