Hallo iedereen,
Is al een poosje geleden dat ik nog actief bezig was op jd.
Maar hier ben ik weer.
Heb tijdje geleden van een vriend enkele zaadjes gekregen ( geen idee wat voor soort, zal voor iedereen een verrassing zijn)
Heb ze laten ontkiemen en zijn er toch 4 van uitgekomen.
Heb dan ook achteraf besloten om er nog 3 AK's autoflower bij te zetten aangezien er nog ruimte in de tent was.
Ik gebruik de volgende opstelling :
- DS 90 (90X90X160)
- 400Watt HPS
- universele potgrond
- clip fan voor inlaat
- pc fan voor uitlaat ( hiermee heb ik de temperatuur nog niet volledig mee onder controle bij warmere dagen
durft de temperatuur boven de 30 gaan, ga binnenkort kijken voor een degelijke afzuiging)
Deze zijn 9 dagen(boven de grond):
-SAM_0610.jpgSAM_0611.jpgSAM_0608.jpgSAM_0609.jpg
Op foto 1&2(unknown nr1) staat het grootste en mooiste plantje, al begint het blad persies naar boven te krullen?? Aan wat zou dit kunnen
liggen? Op foto 3&4(unknown nr2)staat een plantje even oud of de vorige en ziet er volledig anders uit, blaadjes zijn golvend en groeien niet echt.
komt dit nog goed?
Deze zijn 5 dagen oud (boven de grond)
SAM_0612.jpgSAM_0613.jpg( unkown 3&4) vind de blaadjes er wat raar uitzien.
De AK 47 autoflower 3dagen oud (boven de grond)
SAM_0614.jpgSAM_0615.jpgSAM_0616.jpgSAM_0617.jpg
Zat in pot nood, en blijkt dat de gamma hier niets anders had staan of vensterbank bloempotten
denk niet dat ze ruimte genoeg gaan hebben al worden ze niet zo groot.
Zullen wel zien anders maak ik er 1 grootte bak aarde van
De foto's zijn getrokken net toen de lamp uitging, mss vanacht foto's van voor de lamp aangaat.
Hints & Tips zijn altijd welkom
Grtzz
Is al een poosje geleden dat ik nog actief bezig was op jd.
Maar hier ben ik weer.
Heb tijdje geleden van een vriend enkele zaadjes gekregen ( geen idee wat voor soort, zal voor iedereen een verrassing zijn)
Heb ze laten ontkiemen en zijn er toch 4 van uitgekomen.
Heb dan ook achteraf besloten om er nog 3 AK's autoflower bij te zetten aangezien er nog ruimte in de tent was.
Ik gebruik de volgende opstelling :
- DS 90 (90X90X160)
- 400Watt HPS
- universele potgrond
- clip fan voor inlaat
- pc fan voor uitlaat ( hiermee heb ik de temperatuur nog niet volledig mee onder controle bij warmere dagen
durft de temperatuur boven de 30 gaan, ga binnenkort kijken voor een degelijke afzuiging)
Deze zijn 9 dagen(boven de grond):
-SAM_0610.jpgSAM_0611.jpgSAM_0608.jpgSAM_0609.jpg
Op foto 1&2(unknown nr1) staat het grootste en mooiste plantje, al begint het blad persies naar boven te krullen?? Aan wat zou dit kunnen
liggen? Op foto 3&4(unknown nr2)staat een plantje even oud of de vorige en ziet er volledig anders uit, blaadjes zijn golvend en groeien niet echt.
komt dit nog goed?
Deze zijn 5 dagen oud (boven de grond)
SAM_0612.jpgSAM_0613.jpg( unkown 3&4) vind de blaadjes er wat raar uitzien.
De AK 47 autoflower 3dagen oud (boven de grond)
SAM_0614.jpgSAM_0615.jpgSAM_0616.jpgSAM_0617.jpg
Zat in pot nood, en blijkt dat de gamma hier niets anders had staan of vensterbank bloempotten
denk niet dat ze ruimte genoeg gaan hebben al worden ze niet zo groot.
Zullen wel zien anders maak ik er 1 grootte bak aarde van
De foto's zijn getrokken net toen de lamp uitging, mss vanacht foto's van voor de lamp aangaat.
Hints & Tips zijn altijd welkom
Grtzz
Comment