Producten Gold Label.jpgDSC_0004.jpgDSC_0001.jpgDSC_0002.jpgDSC_0003.jpg
Hoi, na mezelf goed ingelezen te hebben op o.a. dit forum ben ik sinds kort begonnen met eerste eigen kweek. Het gaat om 5 x Fruit Spirit. Ik heb speciaal voor deze plant gekozen, omdat hij volgens de omschrijving niet hoger dan 1 meter word. Aangezien mijn tent maar 1,60m hoog is en ik geen expert ben, dacht ik dat het voor de eerste wel verstandig is om mee te beginnen. Mijn vraag: Is het aan te raden om dit type plant te toppen of te fimmen? Verder vind ik dat de blaadjes (sorry voor de slechte foto) erg naar omhoog gericht. Is dit goed? Of zou geef ik misschien toch nog teveel voeding geven. Ik heb de eerste week heb gold Label Roots, en Soil A en B gebruikt, al iets minder dan werd aanbevolen. Zou het anders evt. aan de luchtvochtigheid kunnen liggen? Ik hoop dat er iemand is die mij antwoord op mij vragen kan geven. Ik zal binnenkort foto's over de vooruitgang uploaden. Groetjes, Jahjah
Gemiddelde temperatuur lamp aan: 25 - 28 celsius
Gemiddelde LV met lamp aan: 45-60
Gemiddelde temperatuur lamp uit: 19 -21 celsius
Gemiddelde LV met lamp uit: 50-80
PH water/voeding: 5.8 - 6.0. zuur ik zelf af
Lamp hangt 40cm boven de planten met ven ertussen.
Fruit Spirit:
Opbrengst 50-60 gram
Oogstmaand Begin Oktober
Hoogte van de plant 50-60 cm
Genetische achtergrond Blueberry x White Widow
Effect High (zoete smaak)
Cannabinoid gehalte Extreem-hoog
Bloeitijd 8 weken
Type Sativa: 60% Indica: 40%
SetupPH en EC meter.
Hoi, na mezelf goed ingelezen te hebben op o.a. dit forum ben ik sinds kort begonnen met eerste eigen kweek. Het gaat om 5 x Fruit Spirit. Ik heb speciaal voor deze plant gekozen, omdat hij volgens de omschrijving niet hoger dan 1 meter word. Aangezien mijn tent maar 1,60m hoog is en ik geen expert ben, dacht ik dat het voor de eerste wel verstandig is om mee te beginnen. Mijn vraag: Is het aan te raden om dit type plant te toppen of te fimmen? Verder vind ik dat de blaadjes (sorry voor de slechte foto) erg naar omhoog gericht. Is dit goed? Of zou geef ik misschien toch nog teveel voeding geven. Ik heb de eerste week heb gold Label Roots, en Soil A en B gebruikt, al iets minder dan werd aanbevolen. Zou het anders evt. aan de luchtvochtigheid kunnen liggen? Ik hoop dat er iemand is die mij antwoord op mij vragen kan geven. Ik zal binnenkort foto's over de vooruitgang uploaden. Groetjes, Jahjah
Gemiddelde temperatuur lamp aan: 25 - 28 celsius
Gemiddelde LV met lamp aan: 45-60
Gemiddelde temperatuur lamp uit: 19 -21 celsius
Gemiddelde LV met lamp uit: 50-80
PH water/voeding: 5.8 - 6.0. zuur ik zelf af
Lamp hangt 40cm boven de planten met ven ertussen.
Fruit Spirit:
Opbrengst 50-60 gram
Oogstmaand Begin Oktober
Hoogte van de plant 50-60 cm
Genetische achtergrond Blueberry x White Widow
Effect High (zoete smaak)
Cannabinoid gehalte Extreem-hoog
Bloeitijd 8 weken
Type Sativa: 60% Indica: 40%
SetupPH en EC meter.
Comment