Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt

Korting op 420shop
    Producten Gold Label.jpgDSC_0004.jpgDSC_0001.jpgDSC_0002.jpgDSC_0003.jpg

Hoi, na mezelf goed ingelezen te hebben op o.a. dit forum ben ik sinds kort begonnen met eerste eigen kweek. Het gaat om 5 x Fruit Spirit. Ik heb speciaal voor deze plant gekozen, omdat hij volgens de omschrijving niet hoger dan 1 meter word. Aangezien mijn tent maar 1,60m hoog is en ik geen expert ben, dacht ik dat het voor de eerste wel verstandig is om mee te beginnen. Mijn vraag: Is het aan te raden om dit type plant te toppen of te fimmen? Verder vind ik dat de blaadjes (sorry voor de slechte foto) erg naar omhoog gericht. Is dit goed? Of zou geef ik misschien toch nog teveel voeding geven. Ik heb de eerste week heb gold Label Roots, en Soil A en B gebruikt, al iets minder dan werd aanbevolen. Zou het anders evt. aan de luchtvochtigheid kunnen liggen? Ik hoop dat er iemand is die mij antwoord op mij vragen kan geven. Ik zal binnenkort foto's over de vooruitgang uploaden. Groetjes, Jahjah

Gemiddelde temperatuur lamp aan: 25 - 28 celsius
    Gemiddelde LV met lamp aan: 45-60
    Gemiddelde temperatuur lamp uit: 19 -21 celsius
    Gemiddelde LV met lamp uit: 50-80
    PH water/voeding: 5.8 - 6.0. zuur ik zelf af
    Lamp hangt 40cm boven de planten met ven ertussen.

Fruit Spirit:

Opbrengst 50-60 gram
    Oogstmaand Begin Oktober
    Hoogte van de plant 50-60 cm
    Genetische achtergrond Blueberry x White Widow
    Effect High (zoete smaak)
    Cannabinoid gehalte Extreem-hoog
    Bloeitijd 8 weken
    Type Sativa: 60% Indica: 40%

SetupPH en EC meter.
    Attached Files

Re: Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt

Wauw, ziet er goed uit! Ik ben zelf nog ook een beginner en mijn opstelling moet ongeveer hetzelfde gaan worden dus ik ga je volgen! Helaas zal ik je niet op veel vragen antwoord kunnen geven..

Greets

Comment

Erg naar omhoog gerichte blaadjes duiden op overvoeding, ze hebben in dit stadium nog echt niet veel nodig hoor, als je toch wilt voeden zou ik nog wat wachten en starten met 1/5 van de aangegeven hoeveelheid en dan langzaam opbouwen. Voor de rest ziet het er naar uit dat je je huiswerk goed voorbereid hebt JahJah

Grtz

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

edit: wat hij zegt

mvg
        potty

Comment

Bedankt iedereen, voor de feedback. @felix ik zal je advies opvolgen. Snel meer!

Comment

hoi jahjah

goed bezig man laat de natuur zen gang maar gaan greets
            Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

dit is een zeer lekker soortje en die geeft wel vrij goed, zalig wietje, good luck met je ronde
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

succes deze ronde !
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Eventueel zou je de aarde nog wat kunnen afdekken rondom de plantjes. Met zo'n 400W er boven droogt het erg snel uit.
                  Dat die blaadjes ietsiepietsie omhoog staan komt niet door overvoeding, overvoeding zie je in de puntjes of vervorming van het blad als ze zo klein zijn.
                  Zolang ze groen zijn gaat alles goed

Je topvraag was al beantwoord toch ?
                  Last edited by QnQ; 20 September 2012, 12:29.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt voor de leuke reacties zover. @ QnQ nee, mijn vraag over toppen of fimmen Is nog noet beantwoord. Heb jij enig idee? Mijn plantjes groeien lekker. Ze steken nu al iets boven de pot uit. Is het dan nog steeds raadzaam ze af te dekken? En nu ik toch bezig ben. Vanaf wanneer kan ik de planten volledig van onderen voeden? Ik heb dat nu ook al een paar keer gedaan, maar is dat te snel. Of moet ik nog even wachten totdat de planten meer wortels hebben aangemaakt? Bedankt! Groetjes

Comment

Oh dom van me. Idd ik vraag het nu voor de tweede keer. Sorry! Moet minder roken denk! Hehe

Comment

zou pas gaan toppen of fimmen bij internode vijf en zes.en let op je voeding en water beter te beschijden dan te veel.
                        succes deze ronde zal wel eens langs waaien.

grt vapo

Comment

Thanks Vapoman!

Comment

Hoi allemaal, ff een vraagje tussendoor. Wie kan mij kan vertellen of het raadzaam is om te scroggen met het type plant welke ik nu gebruik?

Comment

DSC_0009.jpgDSC_0010.jpgDSC_0011.jpgDSC_0012.jpgDSC_0014.jpgDSC_0015.jpg

Hoi allemaal, hierbij een paar foto's. De plantjes zijn bijna een week boven de grond. Eigenlijk vind ik ze niet echt hard groeien. Vinden jullie mijn plantjes er gezond uit zien? De eerste twee foto's zijn anderhalf dag voor de andere foto's gemaakt. Verder vind ik dat de blaadjes er licht gekruld uit zien. Iemand een idee hoe dit komt en of dit erg is? Groetjes!

Comment

Bezig...
                              X