Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoi Djw4, ik zal morgen wat meer fotos maken vlak nadat de lamp uit gaat. De ventilator heb ik in het midden aan de rand van de wasmachinelekbak geklemd. Je ziet de plantjes bewegen. lk vermoed dat het toch met de hoogte van de lamp heeft te maken. Deze had ik sinds de start van de kweek namelijk niet meer verhoogt. Hij hing op 38 cm. Nu op 44 cm.

Comment

Re: Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt

proberen van de ventilator in het begin niet te veel op de plantjes te richten anders krijgen ze iets te koud als de wind ermeer overwaait is het beter greets
      Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Thanks weer Djw4!!!

Comment

Nou ik ben er uit wbt de gekrulde blaasjes. De twee gekrulde bladeren stonden idd het dichts op de ven. Top!

Comment

das geen probleem daar zijn we hier voor elkaar te helpen greets
            Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Top! Kleinigheidje kan veel veranderen..
              Dat ze maar weer lekker door mogen groeien!

Comment

DSC_0022.jpgDSC_0026.jpgDSC_0027.jpgDSC_0028.jpgDSC_0029.jpg

Hoi, hierbij wat duidelijkere foto's. Toch ga ik vanmiddag proberen nog iets betere te schieten, want ik ben nog niet helemaal tevreden. Groetjes

Comment

ziet er goed uit hoor !
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Gaat haar stoel hier ook eens bijschuiven... Succes!

Comment

DSC_0030.jpgDSC_0032.jpgDSC_0034.jpgDSC_0035.jpgDSC_0036.jpgDSC_0037.jpg

Hoi allemaal zoals jullie kunnen zien groeien ze aardig. Ik zie de wortels al door de potten heen komen. Ik ben even gestopt met voeding geven omdat ik 1 blad met gele vlekken heb ontdekt. Is dit heel schadelijk? Verder zit ik als ik het goed heb bij internode 5 en de planten zijn rond de 10 -11 cm. Is het nu tijd om te fimmen of beter nog ff wachten? Of kan ik beter toppen bij dit type (lage) plant? Ik heb ook een bijpassend scrognet van Secret Jardin. Die wil ik ook gaan gebruiken. Iemand hier ervaring mee?Ben uiteraard weer zeer benieuwd naar de reacties van jullie. Groeten!

Comment

hoi jahjah
                        ik zou ze toppen nu .
                        ik heb het ook gedaan op de 5" internode en ze doen het prima
                        veel geluk

Comment

Hoi Kurtson! Bedankt voor je reactie. Klein vraagje nog. Waarom heb jij gekozen voor toppen ipv van fimmen? Het risico? Als dat het is ga ik toppen. Oja wat is het soort plant waarmee jij dat deed? Ben benieuwd! Gr.

Comment

Ik heb voor mijn white widow gekozen om te toppen omdat ik nog een beginner ben. En ik mag totaal niet klagen de top van mijn plant is nu mooi bedekt met opkomende buds.
                            Ik had ergens gelezen dat wanneer je verkeerd fimt dat je dan misvormde buds zou kunnen krijgen. Vandaar mijn keuze om te toppen. Dit is trouwens helemaal geen slechte methode voor een beginner.
                            Je krijgt er altijd meer opbrengst van .
                            5x Jack Herer & een AMS'je!

Comment

Thanks!

Comment

DSC_0039.jpgDSC_0040.jpgDSC_0041.jpgDSC_0042.jpgDSC_0043.jpgDSC_0044.jpgDSC_0045.jpgDSC_0046.jpg

Hoi allemaal, mijn plantjes zijn nu op dag 15 in de groei gemiddeld zo'n 15cm hoog. elk moment op 12/12 dus. Ik vind ze er aardig bij staan. Ze beginnen al een beetje te ruiken. Heerlijk! Ik ben van plan mn plantjes te gaan dieven. Iemand nog tips? verder is er een plant met gele vlekken. Weer ff geen voeding geven voorlopig. Iemand een idee hoelang? Gr.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

P.s het gaat maar om 1 geel blad in totaal.

Comment

Bezig...
                                X