Hoi Djw4, ik zal morgen wat meer fotos maken vlak nadat de lamp uit gaat. De ventilator heb ik in het midden aan de rand van de wasmachinelekbak geklemd. Je ziet de plantjes bewegen. lk vermoed dat het toch met de hoogte van de lamp heeft te maken. Deze had ik sinds de start van de kweek namelijk niet meer verhoogt. Hij hing op 38 cm. Nu op 44 cm.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt
DSC_0022.jpgDSC_0026.jpgDSC_0027.jpgDSC_0028.jpgDSC_0029.jpg
Hoi, hierbij wat duidelijkere foto's. Toch ga ik vanmiddag proberen nog iets betere te schieten, want ik ben nog niet helemaal tevreden. Groetjes
Comment
-
DSC_0030.jpgDSC_0032.jpgDSC_0034.jpgDSC_0035.jpgDSC_0036.jpgDSC_0037.jpg
Hoi allemaal zoals jullie kunnen zien groeien ze aardig. Ik zie de wortels al door de potten heen komen. Ik ben even gestopt met voeding geven omdat ik 1 blad met gele vlekken heb ontdekt. Is dit heel schadelijk? Verder zit ik als ik het goed heb bij internode 5 en de planten zijn rond de 10 -11 cm. Is het nu tijd om te fimmen of beter nog ff wachten? Of kan ik beter toppen bij dit type (lage) plant? Ik heb ook een bijpassend scrognet van Secret Jardin. Die wil ik ook gaan gebruiken. Iemand hier ervaring mee?Ben uiteraard weer zeer benieuwd naar de reacties van jullie. Groeten!
Comment
-
Ik heb voor mijn white widow gekozen om te toppen omdat ik nog een beginner ben. En ik mag totaal niet klagen de top van mijn plant is nu mooi bedekt met opkomende buds.
Ik had ergens gelezen dat wanneer je verkeerd fimt dat je dan misvormde buds zou kunnen krijgen. Vandaar mijn keuze om te toppen. Dit is trouwens helemaal geen slechte methode voor een beginner.
Je krijgt er altijd meer opbrengst van .
Comment
-
DSC_0039.jpgDSC_0040.jpgDSC_0041.jpgDSC_0042.jpgDSC_0043.jpgDSC_0044.jpgDSC_0045.jpgDSC_0046.jpg
Hoi allemaal, mijn plantjes zijn nu op dag 15 in de groei gemiddeld zo'n 15cm hoog. elk moment op 12/12 dus. Ik vind ze er aardig bij staan. Ze beginnen al een beetje te ruiken. Heerlijk! Ik ben van plan mn plantjes te gaan dieven. Iemand nog tips? verder is er een plant met gele vlekken. Weer ff geen voeding geven voorlopig. Iemand een idee hoelang? Gr.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
P.s het gaat maar om 1 geel blad in totaal.
Comment
Comment