Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
enorm veel waterdruppels op je bladeren bedoel ik, zal idd mischien wel van je LV zijn, nog nooit gehad ik daarmee dat ik het eens vroegstaan er wel mooi gezond bij en is goei opbrengertje ook, lekker wietje
Mooi verslag tot nu toe, ik heb er al aankomenden binnen kweker zeker wat aan.
Ik ga denk ik ook voor een 400watt, ben zeer benieuwd naar je ervaringen er mee.
Is een 400watt beter voor een starter?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ik abbonneer me ook op je Topic, heb idee dat ik er veel
van kan leren
400 watt is prima voor een starter. Tis maar net wat je wil. Wil je een hogere opbrengst, is een 600 watter aan te raden. Maar goed de opbrengst heeft natuurlijk niet alleen met de hoogte van de wattage te maken. Alles daaromheen is minstens net zo belangrijk. Gr.
400 watter lijkt me idd voor mijn doel prima zat. En denk dat het idd veel belangrijker is om alle randzaken er
om heen, perfect in elkaar te laten schuiven. Dat kost natuuurlijk tijd om aan te leren, vandaar de 400 watter
Daarbij levert dit forum veel kennis en verslagen, waar je als beginner erg veel aan heb. Zo ook dit Topic
Comment