Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zoals diploide zegt kan het inderdaad... Het kan ook dat ze te nat staan, ph niet goed, stikstof tekort, er zijn veel verschillende oorzaken, en het is altijd vrij moeilijk om te zeggen, het ligt zeker daaraan... Het lijkt idd op stikstof tekort het onderste blad komt geel , en geleidelijk aan volgen de volgende bladeren.... Zie je al sporen van verbleking op de volgende bladeren? Onder geel hps licht lijkt alles ook geelachtig...

Comment

Is idd erg lastig te zeggen. Zeker omdat de andere planten het wel goed doen. Ik heb ook aan Ph gedacht, maar als dat het is, dan zou dat toch ook bij de ander e planten te zien moeten zijn? Daarnaast gebruik ik een ph meter. Iemand nog een idee hoe ik stikstof kan toevoegen? Ven is verplaats iig. Gr.

Comment

Stikstof kan je appart toedienen, ik heb ook een fles van canna staan...

Comment

Iedere plant is natuurlijk anders, en heeft andere behoeftes, maar als je een ph meter gebruikt lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat het de ph is, misschien heeft dat ene plantje toch meer stikstof nodig dan de andere, hebje nog groeivoedig? Anders kan je die ook een keertje meegeven ipv bloeivoeding... Zoniet kan je een fles stikstof appart kopen en met lichte hoeveelheid starten ... Maar je zal het in ieder geval zeer goed moeten opvolgen!

Comment

Ik gebruik nu Golden label Roots, Soil A + B en Ultra MG. Iemand bekend hiermee? Zit hier voldoende in als ik de dosering verhoog? Of toch beter zo'n flesje stikstof kopen morgen?

Comment

Ik heb besloten om die ene plant VAN BOVEN ipv onder wat extra Soil B en ultra MG te geven, omdat die se hoogste concentratie Nitrogen hebben. Gr.

Comment

Re: Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt

blaas met je ventilator altijd tussen de lamp en je planten in en dan niet met orkaan kracht maar gewoon een briesje en zet hem uit als je lamp uit is.

Comment

Aha, dat ding staat 24 uur per dag aan. Zal het meteen veranderen. Thanks!

Comment

Hoi allemaal, ik maak me weer eens zorgen om mijn plantjes. Ze staan nu twee weken in de bloei. Ik geef nu alleen nog wat bloeivoeding. Ik had ze drie dagen niet bekeken en nu waren er ineens heel veel gele bladeren van onderen. Die heb ik verwijderd en mn plantjes zien er nu wat kaal uit. Ik ga morgen wat stikstof kopen. Ik hoop dat het nog niet te laat is. Verder vind ik mijn plantjes niet erg hoog. Ongeveer 35 - 40 cm. Iemand nog raad? Zal morgen wat duidelijkere foto's plaatsen. Groetjes

ImageUploadedByTapatalk1351018385.027696.jpg
                    ImageUploadedByTapatalk1351018434.687305.jpg
                    ImageUploadedByTapatalk1351018472.665001.jpg
                    Attached Files

Comment

Moeilijk te zien op gele foto's
                      laat de blaren gewoon aanhangen, de plant werpt
                      deze wel zelf af.
                      Maak nog eens foto's als de lamp uitgaat.
                      <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                      <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Maarre...moet je ze niet eens water geven ?
                        dry.gif
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

2012-10-24T16-54-24_0.jpg

Ben zelf ook bezig met 1 fruit spirit, staat nu 2 weke op 12/12
                          Zit wel met 250 W lamp.
                          jammer dat ik geen foto's erop krijg via iPad..
                          Last edited by Schriers; 24 October 2012, 17:00.

Comment

@ QnQ: klopt idd dat ze rrn paar dagen geen water hebben gekregen. De onderkant van de Smartpot was zelf iets naar binnengedeukt als je begrijpt wat ik bedoel. Waarschijnlijk iets met de wortels die naarstig opzoek waten naar vocht. Maar is dat dan de oorzaak voor de vergeling? Dacht dat de bladeren dan alleen wat gaan hangen maar nog wel hun groene kleur hebben. Gr.

Comment

DSC_0092.jpgDSC_0093.jpgDSC_0094.jpgDSC_0096.jpgDSC_0098.jpgDSC_0099.jpgDSC_0100.jpgDSC_0102.jpg

Nou hier zijn ze dan. Gr.

Comment

mooie sterke gezonde zaadplanten,niet meer droog laten staan he

Comment

Bezig...
                                X