Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt

dat ziet er mooi uit jahjah greets
    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Ze gaan lekker jahjah

Comment

Mooie plantjes jahjah!

Comment

DSC_0179.jpgDSC_0180.jpgDSC_0181.jpgDSC_0182.jpgDSC_0183.jpgDSC_0184.jpgDSC_0185.jpgDSC_0186.jpgDSC_0187.jpgDSC_0188.jpg

Hallo iedereen, daar ben ik weer met wat fotos. Mijn plantjes staan bijna 5 weken in de bloei. Voor wie het willen weten. Ik gebruik nu de helft van de aanbevolen hoeveelheid soil A & B, volgens het kweekschema, maar ik geef wel de aanbevolen hoeveelheid bloeimiddel (Ultra PK). Temp dag: min. 22 max. 26. Temp nacht: gemiddeld rond 20 graden. LV is dag rond 35 - 45% en in de nacht soms 60%. (geen idee hoe ik deze s'nacht omlaag krijg). Voorzover ik kan inschatten als beginnende kweker vind ik het aardig goed gaan met mn plantjes. Over anderhalve week maar beginnen met spoelen denk ik. Dat was het weer. Groetjes!

Comment

ziet er goed uit jahjah mooie dames veel succes verder

Comment

mooie toppen man
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

mooie toppen zeler suc6 makker greets
                Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

zien er goed uit jahjah ga zo door

Comment

Hoelang ga je spoelen ? Toch wel twee weken dan ?
                    Ze zien er netjes uit, misschien ietsiepietsie N tekort maar dat zingen ze wel uit.
                    Nice job !
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thanks iedereen voor de leuke reacties! @QnQ dacht aan anderhalve week spoelen. Klopt het dat ik dan ook geen bloeivoeding mag geven? En weet iemand of met spoelen het water wel/niet afgezuurd moet worden? Gr.

Comment

Gewoon water zonder iets in, ik zou persoonlijk niets meer toevoegen... Wel of nie afzuren, opzich zou je dat moeten doen , maar of het nou echt een verschil zal geven op 1,5 week? Denk ik niet hoor....

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hoi, Bedankt voor de reacties weer! @ QnQ bedoel je dat op het moment dat je begon met spoelen, het nog drie weken duurde voor dat de plantjes geoogst kon worden, omdat de trichomen nog niet de juiste kleur hadden? Of dat de plantjes pas na drie weken goed goed gespoeld waren, terwijl je dat bij 10 dagen al had verwacht. Denk het eerste toch? In dat geval is er een handigheidje waarbij je aan de plant kan zien wanneer je het best kan beginnen met spoelen? Net zoals je bij het oogsten de trichomen in de gaten moet houden. Ben benieuwd! Groeten!

Comment

Dat doe je wel verdomde goed dan voor de eerste keer kerel, dat zijn mooie gezonde planten met lekkere toppen in de maak. Maar dat duurt nog wel ff voor die klaar zijn en het zou ZEER ZONDE zijn als je deze planten te vroeg oogst.

Zou wachten met spoelen tot je +/- 30% mikly in je trichomen heb zitten dan heb je nog ruim 2 weken om te spoelen voor alles milky is met (naar jouw wens) een ? % amber ertussen, en hoe meer amber je wilt hoe langer het duurt......

Succes met het afbloeien!

Comment

Thanks CannaRebel, zeer waardevolle info. Ik wil zeker wat amberkleur in mn trichomen, dus als ik jou verhaal goed heb begrepen wacht ik tot ik iig meer dan 30% milky in mn trichomen heb voordat de ze helemaal milky gekleurd zijn. En dan ongeveer gaan spoelen. Denk dat ik uiteindelijk met het oogsten 50/50 milky/ amber wil. Groeten!

Comment

Bezig...
                                X