Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hoi allemaal, we zijn weer een week verder. Bijna 6 weken 12/12. Ben er enorm trots op. Ze groeien als kool in de dikte. Ben mijn voeding beetje bij beetje aan het afbouwen. Ik heb geprobeerd wat foto's te maken van de trichromen. Is er iemand die hieruit al iets kan opmaken? ik vind ze zelf over het algemeen nog vrij transparant, maar ben niet zeker. Ben benieuwd. Groeten!
Hoi allemaal,
inmiddels staan de dames ruim 6 en een 1/2 week in de bloei. Vanaf vandaag krijgen ze geen voeding meer. Ik denk dat mn trichomen voldoende cloudy zijn inmiddels. Bij een plant (diegene die het dichts bij de lamp staat) dacht ik toprot te zien. zie laatste 2 foto's. Heb even afgewacht tot dat mn lamp aan ging om het beter te bekijken, maar was helemaal niet te zien. weet iemand of dit toprot is? of kan het komen omdat de lamp er te dicht (20 cm de laatste weken) erboven hangt? Ik hoop dat het meevalt en dat iemand me kan gerust stellen.
groeten, Jahjah
Ik heb geen ervaring met toprot, dus daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven, de experts zullen het wel weten (als ik het zo zie zou ik denken dat ze het te warm heeft gehad).
Verder zien ze er smakelijk uit.
ik zou die toppen waar er bruine stukken inzitten eens goed bekijken want denk dat je te maken hebt met beginnende toprot je moet die top eens wat open trekken en je zal het zeker zijn
op hoevel staat de lv ? met lamp aan en uit ?
Hoi, LV is dag 35-45, nacht 40-50. Weet niet hoe ik die snachts lager krijg. Het is verder ook een wat vreemd gevormde top. Zal er nog eens goed naar kijken, Gr.
ok want ben het niet 100% zeker ik hoop zelfs dat ik verkeerd ben maar je lv is inorde dus zou zeggen bekijk ze eens goed en trek nog eens wat foto's grt
Comment