Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt

dan snap je het precies goed !
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Haha, thanks! Laters!

Comment

Ik heb me net ingeschreven en ben me aan het inlezen voor mijn 1ste project. Fijn topic dit, goed bezig!

Comment

@beleaf: Thanks. Succes alvast met je 1e kweek!

Comment

Ze gaan erg lekker JahJah, om jaloers op te worden...

Comment

DSC_0234.jpgDSC_0235.jpgDSC_0238.jpgDSC_0239.jpgDSC_0240.jpgDSC_0241.jpgDSC_0242.jpgDSC_0244.jpgTrichromen 1.jpgTrichromen 2.jpg

Hoi allemaal, we zijn weer een week verder. Bijna 6 weken 12/12. Ben er enorm trots op. Ze groeien als kool in de dikte. Ben mijn voeding beetje bij beetje aan het afbouwen. Ik heb geprobeerd wat foto's te maken van de trichromen. Is er iemand die hieruit al iets kan opmaken? ik vind ze zelf over het algemeen nog vrij transparant, maar ben niet zeker. Ben benieuwd. Groeten!

Comment

volgens mij zijn die ook nog transparant hoor nog een weekje of 2 of 3 denk ik

Comment

het ziet er heerlijk uit veel succes verder en ivm je tricho's denk ik ook nog een goeie 3 weken

Comment

Zien er heel netjes uit JahJah, nog een paar weekjes tot de oogst.

Comment

DSC_0250.jpgDSC_0251.jpgDSC_0252.jpgDSC_0253.jpgDSC_0254.jpgDSC_0255.jpgDSC_0256.jpgDSC_0257.jpgDSC_0258.jpg

Hoi allemaal,
                      inmiddels staan de dames ruim 6 en een 1/2 week in de bloei. Vanaf vandaag krijgen ze geen voeding meer. Ik denk dat mn trichomen voldoende cloudy zijn inmiddels. Bij een plant (diegene die het dichts bij de lamp staat) dacht ik toprot te zien. zie laatste 2 foto's. Heb even afgewacht tot dat mn lamp aan ging om het beter te bekijken, maar was helemaal niet te zien. weet iemand of dit toprot is? of kan het komen omdat de lamp er te dicht (20 cm de laatste weken) erboven hangt? Ik hoop dat het meevalt en dat iemand me kan gerust stellen.
                      groeten, Jahjah

Comment

staan lekker te blinken jahjah
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Ik heb geen ervaring met toprot, dus daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven, de experts zullen het wel weten (als ik het zo zie zou ik denken dat ze het te warm heeft gehad).
                          Verder zien ze er smakelijk uit.

Comment

ik zou die toppen waar er bruine stukken inzitten eens goed bekijken want denk dat je te maken hebt met beginnende toprot je moet die top eens wat open trekken en je zal het zeker zijn
                            op hoevel staat de lv ? met lamp aan en uit ?

Comment

Hoi, LV is dag 35-45, nacht 40-50. Weet niet hoe ik die snachts lager krijg. Het is verder ook een wat vreemd gevormde top. Zal er nog eens goed naar kijken, Gr.

Comment

ok want ben het niet 100% zeker ik hoop zelfs dat ik verkeerd ben maar je lv is inorde dus zou zeggen bekijk ze eens goed en trek nog eens wat foto's grt

Comment

Bezig...
                                X