Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Heb de top iets uit elkaar getrokken. Zag er goed en groen uit. Denk dat het dan toch met de lamp te maken heeft. Thanks!

Comment

Re: Eerste kweek 5 x Fruit Spirit, 400 watt

ah dan toch vals alarm hehe veel succes verder

Comment

Nice, de trichomen schitteren je tegemoet.
        Die ene top ziet er idd verdacht uit, dat zal door de hitte van de lamp komen.
        Het grote verschil als het licht aan/uit gaat kan even condensatie veroorzaken in de top, zou 'm wel elke dag even checken.
        Niet teveel aan de top zelf zitten met je handen, maar die kleine blaadjes die eruit komen, even zoeken of er zijn die geel worden vanuit de top, dus niet vanaf de punt van het blad.
        Dat zijn tekenen van onraad.
        Trek je die er zo uit, zit er schimmel in de top, zitten ze vast is er (nog) niks aan de hand.

Foto 2 kan nog wel 10+ dagen denk ik, maar als je de trichomen bekekenen hebt en het merendeel is milky, dan zal het wel goed komen.
        Gewoon blijven wateren zonder voeding, en dan maar de tricho's bekijken en zien hoelang het nog duurt eh..
        Succes met de laatste loodjes.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ziet er goed uithoe ruiken ze?

Comment

Hoi, iedereen bedankt voor reacties. Ik moet toegeven dat het welzijn van mn dames me erg aan het hart ligt, vandaar mijn soms wat paniekerige reactie.
            @QnQ: alles zit nog stevig. Ik denk achteraf dat het echt de te dichtbij geplaatste lamp was.
            @dekuststreek: er komt echt een heel fijn, zoetige geur van af. Heb nog niet eerder zoiets geroken. Als die gaan smaken zoals ze ruiken, ben ik een gelukkig man.

Groetjes!

Comment

Weet dat ze zeer fruitig smaken,succes

Comment

een maat van mij heeft deze al eens gezet en ik moet zeggen de naam klopt volledig hehe

Comment

Zorg voor goede ventilatie en een lage lv om toprot tegen te gaan in de laatste weken
                  Maat van me heeft ze 9 weken laten bloeien, met een prima eindresultaat.
                  Hij had wel redelijk wat zaadjes in zijn toppen en een klein beetje toprot in 2 toppen.
                  Eind resultaat was wel erg goedd, fruit spirit is een lekker weedje!
                  Even een fototje van de laaste week.
                  Laatste week Fruit spirit.jpg

Comment

Thanks Badec. 9 weken bloei zal het bij mij ook ongeveer worden. Gr.

Comment

Mooi hoor Jahjah, je plantjes! Dat wordt genieten binnenkort met je Fruit Spirit.

Op naar een leuke oogst...

Grtz

Comment

DSC_0278.jpgDSC_0279.jpgDSC_0280.jpgDSC_0282.jpgDSC_0283.jpgDSC_0284.jpgDSC_0285.jpgDSC_0286.jpgDSC_0288.jpgDSC_0289.jpgDSC_0291.jpgDSC_0292.jpgDSC_0293.jpgDSC_0297.jpg

Hoi allemaal, daar zijn we weer. Nog even en ik mag oogsten , ik denk dat mn trichomen goed 'cloudy' zijn. Tis nog ff wachten voordat ze amber kleuren. Ik geef nu alleen water en waarschijnlijk is dat de oorzaak voor de gele bladeren. Als laatst ben ik zeer benieuwd naar de opbrengst. Ben met 100 gram dik tevreden. Iemand die aan de hand van de foto's een schatting kan maken? Als er iemand nog tips heeft, over waar ik op moet letten zo op het einde van mn kweek, ontvang ik die graag. Laterzz!!!

Comment

staan mooi enkel op foto 4 is budrot te zien of vergis ik me jahjah
                          Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

@peacemaker, nee das geen budrot. Dat dacht ik ook namelijk. Het is een wat vreemd gegroeide top. Heb er lichtje aan gezeten maar zat nog heel stevig. Thanks verder!

Comment

Lol peace, ik dacht net hetzelfde toen ik foto 4 zag... Ben je zeker jahjah? Ziet er anders vetjes uit

Comment

Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Bezig...
                                X