Re: SCROG 5 x Neville's Haze
Hier nog wat fotos!
Ben vandaag even opzoek geweest naar een hekwerkje voor mijn scrog, eerst langs de kringloop winkel maar daar
vond ik alleen een knuffelbeer voor 50 cent.....heeft de hond weer iets om te slopen:-p Ze plukt ze helemaal leeg
dat gekke beest!
Daarna maar even naar de karwei gereden maar ook daar helemaal niks....ja slap spul maar dat lijkt me onhandig, en
net op het moment dat ik het terrein afrij zie ik een afval container staan met allemaal ijzerwerk erin....en wat steekt
er als eerst uit....ja hoor:-p mijn scrog rekje van precies 90x90....Thank you lord!!!
DSC_0231klein.jpg De opbrengst van de Lemon Kush.
DSC_0232klein.jpg De opbrengst van de Purple Cheese.
DSC_0234klein.jpg Even schoonmaken....
DSC_0235klein.jpg Hier was ik naar op zoek!!
DSC_0238klein.jpg De 5 Nevilles Hazejes.
Tot de volgende update!
Groetjes Thur en verder geen gezeur:-p
Hier nog wat fotos!
Ben vandaag even opzoek geweest naar een hekwerkje voor mijn scrog, eerst langs de kringloop winkel maar daar
vond ik alleen een knuffelbeer voor 50 cent.....heeft de hond weer iets om te slopen:-p Ze plukt ze helemaal leeg
dat gekke beest!
Daarna maar even naar de karwei gereden maar ook daar helemaal niks....ja slap spul maar dat lijkt me onhandig, en
net op het moment dat ik het terrein afrij zie ik een afval container staan met allemaal ijzerwerk erin....en wat steekt
er als eerst uit....ja hoor:-p mijn scrog rekje van precies 90x90....Thank you lord!!!
DSC_0231klein.jpg De opbrengst van de Lemon Kush.
DSC_0232klein.jpg De opbrengst van de Purple Cheese.
DSC_0234klein.jpg Even schoonmaken....
DSC_0235klein.jpg Hier was ik naar op zoek!!
DSC_0238klein.jpg De 5 Nevilles Hazejes.
Tot de volgende update!
Groetjes Thur en verder geen gezeur:-p
Comment