Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SCROG 5 x Neville's Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: SCROG 5 x Neville's Haze

Toch nog een witte kerst:-pDSC_0001klein.jpgDSC_0002klein.jpg
    1 van de 5 Neville haze zaden was toch goed...rest was dramatisch(thanx wietzaadjes.nl voor je bende!)
    Deze is al behoorlijk dik en zeer compact, de andere planten lopen dik achter...nog geen enkel haardje bruin daar...
    Deze Neville heb ik op 30-12-2012 op oogsten staan:-p ben beniuewd hoe ze word ze krijgt nog 4 voedingsbeurtjes en
    de laatste 10 dagen alleen water....ph 5.6/5.8 lekker zuur die dan blijven ze puur:-p
    Last edited by Thurgood Jenkins; 12 December 2012, 15:21. Reden: stoned
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Omdat de Nevilles nog 2 weken moet en ik ook nog met 2 achterblijvers zit de klok op 10-14 gezet.
      Kijken of de achterblijver miss nu wel een beetje bloei wil gaan opbouwen....nog erg harig....
      Last edited by Thurgood Jenkins; 15 December 2012, 00:32. Reden: stoned

Comment

Laatst gewijzigd door Thurgood Jenkins; 11 Uur Geleden om 00:32Reden: stoned (all the time)

ok goed van je man.. we zullen zien maar wat ziet die goede er lekker uit kerel.. het water loopt in me joint.
        zal morgen wel even komen kijken bij je..
        laters paters,.

Comment

Ben benieuwd wat die omschakeling zal doen voor de achterblijvertjes...

Grtz,

Felix

Comment

Na 19:00 uur he:-p

Oorspronkelijk geplaatst door mildred View Post
            Laatst gewijzigd door Thurgood Jenkins; 11 Uur Geleden om 00:32Reden: stoned (all the time)

ok goed van je man.. we zullen zien maar wat ziet die goede er lekker uit kerel.. het water loopt in me joint.
            zal morgen wel even komen kijken bij je..
            laters paters,.
            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ja achterblijvers....mongooltjes....het lijkt in ieder geval in de verste verte niet op die goeie neville.....
            Al heb ik er nu wel 3 nevilles in de voorgroei die super zijn!
            Voortaan meer zaadjes ontkiemen en op laten groeien ivm miskleunen....
            @mildred ja man ze is lekker compact en tot dus verre mijn dikste top ooit gekweekt:-p
            En sweety ouwe jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzz zzzzzzuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssssssss

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Felix View Post
            Ben benieuwd wat die omschakeling zal doen voor de achterblijvertjes...

Grtz,

Felix
            Last edited by Thurgood Jenkins; 16 December 2012, 12:40. Reden: stoned

Comment

Gister avond de goeie nevilles geoogst, ze was 100% millky en nu kunnen de achterblijvers allebei volledig onder de 250 watt hps.
              DSC_0030klein.jpg
              zit nu met de nieuwe plantjes 8 dagen na de fimm, zodra ze 2 weken herstel hebben gehad switch ik naar 12/12.

Comment

ziet er erg smakelijk uit Junkins..

dus met 5 dagen gaat de rest op 12/12 lekker bezig.. ben erg benieuwd naar die purple..!!!

Comment

Ja ze ruikt goed Mildred elke keer als ik naar boven loop denk ik danm....ooh ja die doos staat op de overloop:-p
                  heb ze maar op 12/12 gezet, ook omdat die nevilles behoorlijk doorgroeien in de bloei...
                  Die purple is ook al ready voor 12/12! rest is voor ernaast....
                  DSC_0032klein.jpgDe verekte mongol.....

&

DSC_0034klein.jpgDe halve gare....DSC_0035klein.jpgheb haleve gare maar even ondersteunt met bamboo stokkies en een touwtje eromheen want dat zag er niet uit hahahaDSC_0036klein.jpg

latex

Comment

lijkt mij overvoed mindere met voeding, geef ze een bloeistimulator, geen voeding of toch niet veel, en wat enzemen voor je bodem leven hebben ze ook graag
                    voor de rest ziet er goed uit

Comment

SUBBY dat lijkt jou wel... maar goed jij hebt niet veel meer gelezen of gezien van het topic dan de laatste update... dan snap ik dat wel hoor dat je zo iets zegt.

junkins laat je die halve gare en die mongol tot einde van de maand gewoon staan ??

Comment

Ja mildred laat net zolang staan tot het redelijk compact is, als dat het nog word.
                        Krijgen 400 ml om de dag met beetje voeding.
                        alles hangt al zo vreselijk slap terwijl ze droog staan als een malle.....gewoon rare planten
                        heb met deze niks anders gedaan dan die goeie die nou hangt te drogen
                        latersss

Comment

Vanavond nog maar ff kijken hoe het met de (scrog) planten gaat, heb ze nu naast de nieuwe staan die onder de lamp staan.
                          Deze stonden onder de tneon al enkele dagen op 12/12 dus zal ze goed in de gaten houden houden kwa man vrouw gedoe.
                          Zometeen ga ik de kleintjes overpotten naar 6.5 liter en heb ook 70 liter perlite gehaald om dat door mijn aarde te doen.
                          Denk dat ik 1 van de 2 ga oogsten die heeft meer blad (3 vingerig haha) dan toppen....En dan kan de laatste (scrog) plant
                          ter hoogte van de lamp ernaast staan daar zitten nog evengoed pittig toppen in die heel langzaam aan compact beginnen te worden....
                          we wachten af...
                          laterss

Comment

en en en en en is er al bloei...???
                            jonge hoe was die cristmus lekka... met neville van je... ouwe snoepert.. doos al leeg...!!!

Comment

Ja chill hoor!!! Doos shiet al op begin bijna aan de restjes op de bodem:-p
                              Zal er weer is ff 1 bouwe....

Vandaag de Neville even gespoeld aangezien ik haar gewoon nog een aantal weken laat staan!
                              Zag al bij die gasten van de green house dat ze zelfs nevillessen 14 tot 16 weken bloei geven
                              dus ze zal het nog wel even volhouden en lekker groeien!
                              DSC_0015klein.jpgDSC_0016klein.jpg 10 liter met ph 5.5 doorgespoeld.

Comment

DSC_0026klein.jpgDSC_0027klein.jpg De Nevilles leek al meteen wat dikke na de flush van gister!!!

Comment

Bezig...
                                X