Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja jammer genoeg heb ik die scrog weg moeten halen door mijn grote vriend van wietzaadjes.nl die me 3 mongooltjes geeft en 2 goede zaden....
@felix ----> Ja die neville die is zeker lekker!!! heb alweer 3 nieuwe staan en die zijn wel goed!! Is zeker een lekker soortje, hele aparte high!Meer high dan stoned vond ik haar.....maar is ook wel is lekker:-p
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
DSC_0026klein.jpg De enige nevilles die nog over is van de scrog is rechtsboven op de foto te zien, de haren blijven erg wit toppen worden wel dikker.
heb er nu even onder de tneon bloei gezet omdat ze zo met de hps er niet goed genoeg onder staat om iets te doen(250 watt)
Euuh niet die zitten al in 2e week bloei.....na zulke slechte ervaringen met dat zaad heb ik nu gekozen voor meerdere planten maar dan geen scrog...
Heb het rek nog wel hoor
ja maar ze zijn verre van compact hele open structuur....
ben benieuwd hoe mijn nieuwe nevilles gaan worden heb er 1 bij die groeit
zo hard die moet ik al gaan buigen:-p
ja ik had t zelfde probleem haha
hoeveelste week bloei zit je?
zit er eens om te denken om die van mij in week 2 echt bloei eens te gaan lollipoppen
bekend mee???
Lees maar eens wat ik net ge-update heb hahaha toevallig dat je over lollipoppen begint...
het is een ander topic van mij waar ik 3 nevilles heb staan.....
die zitten nu in week 2.5 van de bloei en heb ik ook gelollipott, je merkt het
wel want ik krijg nu meteen veel meer bloei bovenin....
dat onderin waar weinig licht komt met een 250 watt kost de plant
waarschijnlijk zoveel energie om toch zijn best te doen om knappe bloemen te maken
dat je ze beter kunt weghalen zodat ze bovenin de plant al haar energie kwijt kan....
zo zie ik dat lollipoppen een beetje....
maar lees maar is ik heb net ge-update....
Comment