Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Shackzilla's direct op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 Shackzilla's direct op 12/12

hebben ze niet toevallig gewoon een beetj dorst?? anders durf ik het ook nie te zeggen, je aarde ziet ook aardig droog.
    Idd gewoon een doos op je invoer zetten van je kast werkt prima
    Ik vind ze er al uit zien om op te vrete,de dagen vliegen voorbij

Comment

yub dat is mijn tentjeweinig maar wel heel lekker
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

ze zien er met de dag lekkerder en lekkerder uit

Comment

Keep it up , looking good

Eerste kweek.... je weet zelf!
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

De bladpuntjes zijn de indicatoren voor je voeding. Bij teveel voeding verbranden die het eerst.
            De voeding zit in je de aarde tot de plant het opneemt, dus als je verbranding ziet, zit er even genoeg in en kun je vooruit met een watertje.
            De toplaag lijkt inderdaad wat warm en droog, da's 'n nadeel als de plantjes verder van elkaar staan: Hele dag het zonnetje op de voetjes.
            Als je de aarde een beetje afdekt groeien de wortels ook wat hoger in de pot.

Het voordeel als ze wat verder van elkaar staan is duidelijk.
            Je plantjes staan er relaxed bij, lekker een beetje chillen in de zon.
            Weer wat nieuws, een groenvingerige Barbamamasmiley_lol.gif
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Gaat lekker zo Barbamama volgende ronde wat meer voorgroei of ben je van plan 12/12 aan te houden ? Goodluck laatste eind

Comment

lekker! buds on a stick!!

Succes

grtz
                Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Wow, wat een reacties weer. Leuk, leuk, leuk.

beginnertje; dorst was het niet, had haar gisteren wat extra gegeven, maar drie of vier van haar bovenste bladeren hangen er nog steeds een beetje treurig bij. En het aftellen is begonnen.

peace;

peuker; dat vind ik nou ook, elke dag iets lekkerder. En stammetje wrijven is ook heerlijk.

berry; dank je wel.

QnQ; nadat ik die verbrande puntjes heb gezien ben ik gelijk over gegaan op een paar beurten water. Daarna pas voorzichtig weer af en toe een drupje door het water heen.
                  Stel dat ik nu weer zou overvoeden gaat dat dan doorzetten op de al aanwezige verbrande puntjes?
                  Toplaag ziet er inderdaad droog uit, maar is maar een dunne laag. Leer voor de volgende keer, een laagje seramis korrels bovenop de aarde.
                  Het chillen vandaag viel flink tegen, gelukkig geen paarse steeltjes gezien, maar lekker warm is anders.
                  Complimenten van een "meester" kweker doen me goed .
                  Ik ben nu al bezig met hersenkrakers en uitzoekwerk voor mijn volgende kweek die ik er gelijk achteraan wil doen, dus barbamama wordt inderdaad groenvingerig en verslaafde. Heerlijk dat het tot nu toe beter verloop dan de vorige keren zonder backup.

lange; volgende kweek wil ik met voorgroei gaan doen, kijken wat er dan gebeurt. Laatste loodjes wegen het zwaarst hoor ik wel eens, dus fingers crossed.

Comment

Even een vraagje over mijn FS 2 dame.
                    Vanavond zag ik dat haar blad aan de achterkant geler wordt en er droog uitziet. Ook is er een blad dat nogal omhoog krult.
                    Ze krijgt sinds een paar dagen geen voeding meer. Kan het zijn dat ik haar teveel water geef?

DSC02132.jpgDSC02131.jpg

Groetjes,
                    Barbamama

Comment

je moet eens de pot optillen hoe zwaarder hoe meer water er nog aanwezig is ik laat ze altijd lekker licht worden het is beter weinig water te geven dan te veel
                      de bladeren die geler worden zijn volgens mij de oudere bladeren waardoor ik denk dat ze en stikstof tekort heeft maar ben het niet zeker

Comment

Comment

peuker; vanavond eens echt op haar gewicht letten, maar ik denk dat ze wel wat mag afvallen Stikstof zou het niet mogen zijn.

DJ; De FS dames gaan donderdag hun 7e bloeiweek in en zouden volgens RQS 8 weken bloei nodig hebben. (ik moet nog wel snel dan een microscoopje aanschaffen, bedenk ik me). Vergeling is dus inderdaad niet zo gek, alleen is zij FS2 de enige die het heeft en dat vind ik vreemd.
                          De SZ gaan ook bloeiweek 7 in en zouden een bloeitijd hebben van 10 a 11 weken, dus dat zal denk ik half januari goed zijn.
                          Elke kweek leer ik weer, dus volgende keer aanpassingen in de voeding .
                          Last edited by Barbamama; 14 December 2012, 19:34. Reden: verkeerde bloeiweek

Comment

Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Looking very nice Budmama
                              Het gaat je goed af, kleine zorgen maar dat maakt het leuk ^^

Grts
                              sigpic

Comment

Ziet er goed uit mama .
                                Nog effe de laatste loodjes en dan knallen maar.
                                Led's grow !

Comment

Bezig...
                                X