Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Cook; ik hoop inderdaad de volgende weer beter te gaan draaien, maar ik heb nog steeds twee mooie dames die goed gaan.
peace; zou ik niet alleen het bovenste gedeelte kunnen hakken (het droge gedeelte), zodat de het onderste gedeelte nog wat kan doorbloeien. De bladeren daar zijn nog lekker groen.
Bubba; het zou best kunnen dat ze te weinig water heeft gehad, voor mijn gevoel niet maar ben nog steeds lerende. Wel weet dat ik voortaan gewoon weer van onderaf ga wateren, dan zie je veel beter wat de plant tot zich neemt. Nu kon ik dat niet zo goed zien, wat weer een leer is geweest.
K1; je hebt gelijk. Bij mij sloegen de FS dames niet goed aan, het is nog even afwachten hoe ze smaken. En dat zal ik ook uiteraard melden.
Update bloeiweek 8 dag 2;
Daar FS 1 bijna geen groen blad meer had heb ik vanavond besloten haar te oogsten. Nu hangt de gehele plant in een doosnaast de tent. Tot nu toe hebben geen van de planten geur afgegeven, maar met stammetje wrijven geeft zij wel een lekkere frisse geur af.
Bij FS 2 en de zielige Shackzilla heb ik het geel weggehaald en besloten dat zij nog wel even konden blijven staan, daar er nog genoeg groen blad aan zat.
Comment