Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Shackzilla's direct op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 Shackzilla's direct op 12/12

Goed gedaan barba, je ziet wiet tussen de dorrebladen en das een goed teken vorgaande foto was het nog effen zoek en nu zie je de wiet ^^
    Geduld wordt beloont en straks ontspannen
    Dat zal een lekkere roker zijn

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Goed gedaan barba, je ziet wiet tussen de dorrebladen en das een goed teken vorgaande foto was het nog effen zoek en nu zie je de wiet ^^
    Geduld wordt beloont en straks ontspannen
    Dat zal een lekkere roker zijn
    sigpic

Comment

Smowkie; klopt helemaal wat je zegt.

Bubba; ik ben ook best wel blij met de ene dame die het tot een goed einde heeft gebracht. Ik had er uiteraard liever 5 tot een goed einde gebracht, maar na 2 mislukte oogsten ben ik hier al heel erg blij mee.

Update-je;
      De twee halve Shackzilla was vanavond klaar om geknipt en gedroogd te worden dus zij is naar de kapper geweest.

De mooie dame eens goed op verschillende plekken onder de miscroscoop gehad en ik vond dat ook zij klaar is voor de oogst. Alleen laat ik haar nog even in het donker staan, flapjes open, geen fans aan en ook de afzuiger heb ik uitgezet. Morgen of overmorgen wil ik haar gaan knippen.

Groetjes,
      Barbamama

Comment

Na eerste een griepje te hebben gehad, gevolgd door een longontsteking, lijkt het nu weer of ik me in het land der levende begeef. En dat na ruim twee en een halve week
        Vandaar ook nu nog een laatste kleine update van de dames.

De mooie dame heeft een eindgewicht van 23 gram droog. Barbapapa wordt er heerlijk stoned van met van die zalige lachbuien tussendoor, dus toch nog iets lekkers eraf gehaald waar ik heel erg blij om/mee ben.
        Zelf rook ik momenteel nog steeds niet, dus weet niet hoe het effect bij mij is.

De rest heb ik niet gewogen daar de kwaliteit toch te wensen overliet.

Nieuwe ronde was ik gelukkig nog niet gestart, maar dat gaat zekers binnenkort gebeuren.

Groetjes,
        Barbamama.

Comment

klinkt allemaal ni al te gezond he !!

leuk te horen dat je gezondheid weer beter is

Tevens wou ik je tog effe veel rook genot wensen !!

Al idee wanneer je volgende run start en wat je gaat zetten ??

Groetjes
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

K1; tnx voor je reactie.
            Ik wil nog het eea aanpassen voor ik een nieuwe ronde start. Op zich niet zoveel werk, alleen wel als je weinig energie hebt en die moet gebruiken voor andere dingen.
            Maar ik hoop toch wel aankomend weekend of hooguit het weekend erop weer te beginnen met een ronde Snowwhite.

Comment

Ik ben ook al vanaf 2 januari van de 1ne ziekte naar de ander aan het gaan,
              Alvast succes voor de volgende ronde
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Sterkte ermee Berry

Comment

heb je goed gedaan barbamama, was je even uit het oog verloren
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

gefeliciteerd een rookbaar wietje is de mooiste prijs.

Comment

peacemaker; dank je wel, ben er toch wel blij mee al is het niet al te veel. Een voordeel nu is dat ik bijna niet rook na mijn longontsteking dus doe ik er langer mee

bramonius; dank je wel en ik ben tevreden dat er uiteindelijk toch nog iets rookbaars is afgekomen.

Comment

Succes met je volgende rondje en de gezondheid. laat die beetjes dubbel zo hard smaken

Grtz
                        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                        A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Veel beterschap en succes met je volgende ronde!!

Comment

5 Shackzilla's direct op 12/12

Veel rook genot mama

Comment

Het valt niet mee, weer aansterken en werken tegelijk. Dat is dus ook de reden dat ik niet meer zo regelmatig geweest ben de laatste tijd. Ik ga mijn best doen om toch vanaf nu minimaal 2x in de week eens te komen koekeloeren en ook om aan mijn nieuwe kweekverslag te gaan werken.

Hashi; dank je wel en het smaakt me prima tot nu toe.

Rebel; ook jij bedankt voor de beterschap wensen en volgende ronde gaat vast beter worden met wat aanpassingen die ik heb gedaan. (toevoer verse lucht onder andere)

Smowkie; ik heb absoluut veel genot bij het roken....

Groetjes,
                              Barbamama

ps; dit topic mag worden gesloten wat mij betreft.

Comment

Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Bezig...
                                X