Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dank peacemaker en Bubba.
Ben inderdaad heel benieuwd naar de shackzilla, heb ik veel goeds over gelezen.
Overigens ben ik ook wel benieuwd naar de fruitspirit.
Maar ach, nog een paar weekjes..........ahum.....
Dag 17 en 9
Hmmm, ben overdag niet bij de dames geweest daar ze sliepen, maar ik zag vanavond dat de temperatuur tussen de 20 en 23 graden lag. Normaal is het rond de 25 graden in de nachtperiode, dus wel wat koeler dan ze gewend zijn. Maar het had erger gekund.
Verder zien ze er wel goed uit, al zeg ik het zelf.
Heb wel het gevoel dat ik niet al te lang moet wachten om ze te verpotten, ook al omdat de potjes niet zo vol zaten (was op). Wat denken jullie, zou het de komende week al kunnen? Ze zijn nu tussen de 3 en 7 cm groot, eigenlijk nog iets te klein lijkt me.... Ik geef geen extra voeding, dat moeten ze uit de aarde halen.
zolang het niet onder de 18 gaat is het goed barbamama dus nog marge genoeg hoor, keep up the good work ik denk niet dat het nodig is van te verpotten hoor en raad ik zelfs af zoals ze nu staan denk dat je potten zeker groot genoeg zijn en zeker als ik lees in je beginpost dat het 18L zijn
peacemaker; tnx voor de reactie.... Deze potjes zijn nog niet groot genoeg, dit zijn nog de 10x10 potjes met stekaarde.
djw; ook jij bedankt voor je reactie. Ben al lang blij dat niemand zegt dat ze er zo licht uitzien, althans, ik vind ze redelijk licht vergeleken met andere stekjes waarvan ik foto's zie.
Comment