Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dag 28 en 15
Dank je wel JS50100
De dames gaan wel lekker, temperatuur tussen de 24 en 29 graden, lv tussen de 25 en 70 %.
En de aarde heb ik bevochtigd met de plantenspuit, niet afgezuurd daar dat niet meer hoeft nu.
Komen weer een paar foto's.
Ha lieve mensen....
Ben net even bij de dames geweest en weet je wat???? Dit is de eerste keer dat ik de dametjes zo groen zie, dat is me in de vorige kweekjes niet gelukt, dus gaat lekker..... Blij!!
Canna; die 2 achterblijvertjes zouden een kortere bloeiperiode hebben dus heb een vermoeden dat het wel goed komt. En als het goed is maken de Fruit Spirits ook niet zoveel zijtakken aan, waardoor ze meer licht opvangen...
Ik kan niet anders zeggen dan dat de dames lekker gaan. Ze groeien gestaag door.
Vanavond hebben ze ieder 100 ml water gehad met een klein beetje groeivoeding erin en heb ik de bovenlaag van de aarde weer iets bevochtigd.
Helaas was ik precies op het moment bij de dames toen het licht aanging, maar de foto's gaan nog wel. Ik heb ze al slechter gezien van mezelf.
Comment