Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Shackzilla's direct op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 Shackzilla's direct op 12/12

Op drie exemplaren zie ik zo goed als zeker bloei en voorbloei, je kan starten met het tellen van de bloei Barbamama

Voor de rest niet te veel zorgen maken, ze gaan wel lekker en dat kleine plantje trekt wel bij hoor.

Grtz,

Comment

Het zijn zaden van sannie he DJ dus je kan met de bloei gaan tellen zodra ze op 12/12 staan. Dus een week of 10 nog denk.....

Ze zien er zeer goed uit moeders je verzorgt ze erg goed. Dus hier komt het ook wel goed als je zo door blijft gaan.

Mooie planten!

Comment

Ha Zenne; plant 4 zal ik vanavond eens de nodige aandacht geven en goed bekijken.

Hoi Felix; fijn om te horen dat ik het goed heb gezien.... het aftellen gaat beginnen. Ik begin gewoon bij bloei week 1.

Hey Rebel; de Shackzilla's zijn inderdaad van sannie, maar de twee Fruit Spirits heb ik van Royal Queen. Af en toe dat liedje zingen doet ook wonderen *grin*

Ik zit nog een beetje met het volgende; scroggen of niet? De dames zijn nog niet zo heel erg groot, dus zelf denk ik dat scroggen niet hoeft?????
        De FS hebben niet veel zijtakken, dus naar mijn idee niet ideaal om te scroggen.
        De Shackzilla's hebben wel genoeg zijtakken en zouden dus wel ideaal zijn om te scroggen.

Bedankt weer voor de reacties,
        Barbamama

Comment

Zenne dacht een "mannetje" te zien tussen mijn dames, dus heb ik daar nog even wat foto's genomen.
          Zelf kan ik er wel een uur naar kijken maar het geslacht bepalen blijft moeilijk voor mij, dus hulp is welkom

Groetjes maar weer
          Barbamama
          Attached Files

Comment

@moeders
            Das dus een vrouwtje wat je laat zien op de foto want je ziet de witte haartjes zitten.

@Zenne
            En hoe kan jij nou zien aan foto 4 in post 104# zien dat het een man is?? Je ziet geen enkele internode zitten, ja eentje, maar daar is niets op te zien. Krijg een beetje het idee dat jij hier een beetje loopt te stoken ofzo met je slappe gelul en opmerkingen van je die helemaal niet kloppen....

Comment

5 Shackzilla's direct op 12/12

Het is volstrekt normaal dat er in de oksel een zakje groeit met haartjes uit... Zie ook meteen geen probleem maar die foto's zijn wel een beetje wazig... Ofwel ben ik dat op dit moment :p

Comment

Pffffff, wat een opluchting... ik had al het vermoeden dat het een vrouwtje was door die witte haartjes, maar door die haartjes in de oksel begon ik toch te twijfelen. (dacht even dat daar de mannelijkheid zat).
                En ja, ik weet best wel hoe ballen eruit zien, alleen bij wietplantjes vind ik ze errug vaag (veel foto's gezien maar helpt niets).

Dusssssssss.......... me is blij met de antwoorden... Dank dank.
                Last edited by Barbamama; 3 November 2012, 17:13.

Comment

Gaat goed hier .
                  Succes met de bloei Mamma .
                  Led's grow !

Comment

Dank je wel Bodos..

Comment

ziet er goed uit barbamama

Comment

dat ziet er allemaam goed uit allemaal fem barbamama groetjes
                        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Thanks peuker en djw....

Comment

staan er mooi bij barbamama hoe groot zijn je dames nu barbamama???
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Ziet er zeker al goed uit Ik snap niet hoe jullie die steeltjes (stammetjes) van de plant zo stevig dik krijgen? Komt het door de wind?

Comment

Ha die peace, ben net even bij de dametjes geweest.
                                Helaas net te laat voor foto's, maar niet te donker om te meten. De Shackzilla's en 1 Fruit Spirit zijn bijna 40 cm, de andere Fruit Spirit doet het iets rustiger aan en is ongeveer 35 cm. Ben benieuwd hoelang ze nog doorgroeien.

Hoi JS, de stammetjes zijn zeker niet dik door de wind, die probeer ik er juist net over heen te laten blazen. Ik ben over gestapt op een andere voedingslijn, misschien dat dat het is.

Morgen zal ik nog even een foto update plaatsen.

Groetjes,
                                Barbamama.

Comment

Bezig...
                                X