Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Shackzilla's direct op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 Shackzilla's direct op 12/12

Mooie foto's was het.Ziet er nu goed uit >Nu wens ik je meer succes.maak nog een foto van nr 4.

Sorry @canna ik begrijp jou ook.Ik had ook niet getypt dat dat 100% mannetje was.

Zo heeft die plant in iedere geval ook een paar dagen extra aandacht gekregen.was niet verkeerd bedoeld.
    Soms voel ik uit mijn geest en dat komt door dat plant.Als ik geen warmte voel,geef ik zo een antwoord.

Comment

Dank je wel Zenne
      Zoals beloofd hierbij nog wat foto's, niet echte close ups helaas. Bij de volgende update zal ik het eens anders doen en kijken of dat gaat lukken.
      Attached Files
      Last edited by Barbamama; 6 November 2012, 21:36.

Comment

Mooie plantjes, niet zo hoog, maar kunnen aardige toppe aankomen! Ik blijf je volgen, ben benieuwd naar je eindresultaat

Comment

Ziet er beter uit.
          tnx voor de foto's

Comment

barbamama ik zie u dames graag, weet je waarom, omdat die klop hetzelfde staan of de mijn en ik aan het panikeren ben dat er iets niet klopt maar als ik de uwe zie want we zitten in dagen beetje hetzelfde normaal dan begin ik te chillen, ondertss wel besloten verder te gaan met mijn dames zolang er geen ballen aankomen...ze staan er goed bij de jouwe
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

mooie dames barbamama doe zo voort goed bezig groetjes
              Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Dat gaat lekker hiero, jammer van die kleintjes maar de rest maakt het weer helemaal goed!!

Op naar dikke toppen!

Comment

ze staan er goed bij en mooi groen veel succes verder

Comment

Wat een fijne positieve reacties weer allemaal, dank allemaal.

Net zoals de dames van peace zijn ze inderdaad niet erg groot, dan maar hopen op de dikke toppen waar Smowkie en Canna het over hebben .
                    Rebel, eigenlijk heb ik nog maar een dame die ongeveer 6 cm kleiner is dan de rest, maar ze doet wel enorm haar best. Gisteravond heb ik er eindelijk (beetje laat) wat boeken onder gezet zodat ze wat dichter op de lamp staat.

Vannacht ook voor het eerst de tent geheel dicht gehad, met een slang onder het raam voor de frisse lucht. Vanavond eens kijken hoe de dames dat hebben gevonden...

Groetjes,
                    Barbamama

Comment

Mooie witte kopjes op de plantjes dat zien we graag, ind de kleintjes lijken of ze bud on a stick gaan worden

Doej goed barba

sigpic

Comment

Bloeiweek 2

Tnx Bubba, die witte kopjes zien er veel belovend uit. Laat ze maar genieten en flink uitdijen.

Vandaag geprobeerd wat betere foto's te maken maar met 7.2 mega pixels kom je niet echt heel ver, de helft ervan heb ik alweer kunnen weggooien zo onscherp waren die.
                        Bij twee dames alvast een ondersteuning neergezet daar ze een klein beetje scheef stonden.
                        Ook hebben ze vandaag wat water met voeding op het menu staan, nu maar hopen dat het heeft gesmaakt.

Dan nu de foto's, het onderste rijtje zijn de FS.
                        Attached Files

Comment

Comment

zien er goed uit barbamama doe zo verder
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Planten zien er zeer gezond uit en zijn ook zeer mooi groen houde zo!

Maar ik vind ze wel erg klein voor een Shackzilla want als je gaat kijken bij het andere groene forum dan zijn het allemaal planten van rond de 1 meter en niet van die kleine indica plantjes. Ik zou Sannie eens een mailtje sturen en kijken wat hij ervan vind....

Comment

Goedesmorgens, de dames zijn inderdaad niet echt groot. Zou dat kunnen komen omdat ik vanaf de start met 12/12 begonnen ben?

Comment

Bezig...
                                X