Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Shackzilla's direct op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 Shackzilla's direct op 12/12

Yep, de plantjes zien er mooi uit, maar ze zijn inderdaad veel te klein gebleven.
    Shackzilla heeft de potentie om anderhalve meter lang te worden.
    Het enige wat ze nodig hebben is een beetje groei.
    Ook de Fruitspirit komt niet geheel tot z'n recht meteen op 12/12 vind ik.
    Anyho..er gaat wel wiet vanaf komen, ghehe..

En je foto's zijn prima toch.
    Ik gebruik gewoon m'n gsm, en dan maak ik er 20 en zet er 5 in m'n topic
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ziet er goed uit, had je een reden dat je gelijk op 12/12 bent begonnen?

Comment

Ga je goed af barba, ziet er goed uit da dames ^^
        Succes met het bloeien
        sigpic

Comment

12/12 heb ik ook met een critical kush gehad, en ben er ook niet tevreden over, iedere strain is natuurlijk anders en sommige gaan perfect lukken op 12/12, nuja, in ieder geval, je plantjes (buiten dat ze wat kleiner zijn) zien er anders best goed uit, je bent erg goed bezig veel succes

Comment

12/12 is goed als je de juiste soorten hebt, wat ikzelf ook niet echt heb dus ook met zo kleinere planten zit maar kleine planten kunnen ook veel geven hoor...
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

5 Shackzilla's direct op 12/12

Dat klopt volledig peace maar als je naar shackzilla kijkt zou je toch denken dat ze 12/12 aankunnen?

Comment

Lekker druk op het forum voor een zondag.

QnQ; mijn volgende kweek gaat ook zeker geen 12/12 worden. En er zit gelukkig wel wiet aan, nu maar hopen dat die ook te roken is, daar de dames tot nu toe ook nog helemaal geen geur hebben afgeven. Wel voordelig, want de afzuiger hoeft nog niet zijn werk te doen.

Heribei; de reden dat ik op 12/12 ben begonnen is dat mijn ruimte niet al te groot is en na vooronderzoek dit systeem toch wel zijn voordelen had (lagere kosten en geen oerwouden). Nu ben ik er niet meer zo zeker van in ieder geval.

Bubba; tnx

Smowkie; misschien ben ik wel te onervaren voor 12/12, maar ik ben toch wel blij dat de kleine dames het tot nu toe naar hun zin hebben en er goed uitzien.

peace; wij beide hebben kleine dames, we zullen de grotere zussen eens een poepie laten ruiken met de opbrengst van onze kleintjes... (big big wish)

Smowkie; misschien heb ik het toch ergens in de beginfase niet goed aangepakt, dat ze daarom klein zijn. Maar goed, het zij zo... ik blijf van ze houden...

Groetjes Barbamama

Comment

Tuurlijk, ga er gewoon voor, en neem je kennis mee naar de volgende ronde, komt allemaal in orde mama

Comment

1 meter 80 is ruim hoog genoeg om je planten 3 weken voorgroei te geven. Het had je opbrengst gevoelig opgetrokken. Weet je nu ook al voor de volgende keer. Ik heb ooit gekweekt met een meter 40 hoogte en dat ging perfect door te toppen en te buigen waar nodig.

Comment

wel barbama ik heb al eens een black jack gehad in 4,5L pot die direct op 12/12 gegaan was en 46gr gedroogde wiet gaf dusja...MAAR die had wel volle belichting gekregen want had er maar 4 staan en 12/12 is echt met de juiste soorten en sterke groeiers volgens mij althans, je moet gewoon zelf uitzoeken hoelang je moet groeien in jou ruimte om ze net genoeg te vullen maar toch je beoogde opbrengst haalt voor mij is dat bv volgens ik denk 9 dames in 7,5L pot en 2weken groei en dan pas op 12/12
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Hmmmm, moeders wordt traag zie ik. De kennis die ik nu weer heb opgedaan ga ik zeker meenemen naar de volgende ronde. Ik weet dat er dan een aantal dingen anders moeten, alleen nog niet precies hoe of wat, maar dat wordt dan een mooi begin voor een volgend topic.

Ik heb vanavond weer een aantal foto's gemaakt, alleen zoals je zult zien was ik net te laat. Toch wil ik ze hier plaatsen, daar ik nu niet zo heel veel vooruitgang zie ten opzichte van vier dagen terug. En ook geven de dames nog steeds geen geur af. Grrrrrrr, weer een stilstand zoals in mijn vorige twee kweekjes? Hopelijk zie ik spoken.....

Groetjes,
                        Barbarmama

Komen de foto's van Bloeiweek 2, dag 7

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oh, wacht, nog een vraag.

Mijn lamp heeft nu ongeveer 2800 uur gedraaid, tijd voor een nieuwe?
                        Attached Files
                        Last edited by Barbamama; 14 November 2012, 19:54.

Comment

Leuke topjes in de maak en ze zijn nog steeds mooi gezond. Houden zo!

Maar die lamp zou ik wel even vervangen na 4 rondes

Grtz

Comment

Ik hoop ze zeker zo te houden....

Comment

ieder jaar een nieuwe lamp gaan halen dan zit je wel goed denk ik je kan ook vroeger de lamp vervangen keuze is aan jou grtzz

Comment

Volgens Philips heeft de Son-t Pia+ na 14.000 branduren pas een uitval van 5%. (5% is dan pas echt stuk)

Na 2000 uur is de lumenopbrengst 99%.
                                Na 5000 uur is de lumen-opbrengst nog 97.5%.
                                Dat is dus een terugval van maar 2.5%
                                400son-t-l.JPG 400son-t.JPG

Na zo'n 10.000 uur is het nog vroeg zat om je bulb te vervangen.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X