Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Shackzilla's direct op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 Shackzilla's direct op 12/12

bedankt voor de info q hier zullen velen wat aan hebben

Comment

Ik vervang me lamp na 4 kweken en tuurlijk laat philips zien dat hun lampen super zijn en dat er maar een x% verlies heb over zoveel uur, maar de praktijk wijst toch echt anders uit dat je na 4 kweken toch echt de oogst naar achter ziet gaan dus......dat zijn gewoon van die lul praatjes.

Je kan moeilijk zeggen; je moet je lamp elke 4 kweken vervangen want dan gaan ze wel naar iemand anders toe om daar lampen te kopen die dan wel 20.000 mee gaan....

Comment

ik zeg ni snel dat iemand gelijk heeft !! maar nu geef in canna tog gelijk !! per jaar nieuwe lamp als je continu draaid

groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

de plantjes zien er gezond uit barba
          Het zijn mooie kleine knuppeltjes aan het worden, doe zo verder
          sigpic

Comment

Dank je Q voor het schemaatje (altijd leerzaam), alleen heb ik geen lamp van Philips maar van General Electric.
            Maar mijn nieuwe lamp laat ik dus deze kweek (en volgens lezen ook de volgende) lekker in de doos zitten.
            En dat de knuppeltjes maar grote knuppels mogen worden

Dank weer voor de reacties, ik ben weer gerustgesteld...

Comment

ziet er al jammie uit hoor haha suc6 met het laatste stukj

Comment

@ QnQ: Misschien iets heel geks hoor, maar waarom niet de klok op 18/6 zetten voor 2 weken?
                En dan weer terug naar 12/12, mijn verwachting is dat dat de opbrengst zal boosten.
                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Dat zal aan het soortje liggen eh..maar als er wat sativa doorheen zit zullen de toppen gaan strekken denk ik.
                  Probeer het eens uit zou ik zeggen
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zou zeggen, zolang die klok 18/6 staat zullen ze blijven groeien.
                    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Bloeiweek 3

Zo, het is weer tijd voor een update.
                      Tot nu toe hebben de dames hun water van bovenaf gekregen ivm de buffertabletten, maar vanavond heb ik ze eens onderlangs water gegeven met een klein beetje bloeivoeding. Het water werd niet gelijk opgezogen, dus ga ik straks nog even kijken of ze wel iets tot zich hebben genomen.

Dan nu de foto update (en ja ja, ik heb ontdekt hoe het werkt)

Fruit Spirit 1 (5).jpgFruit Spirit 1 (4).jpgFruit Spirit 1 (3).jpgFruit Spirit 1 (2).jpgFruit Spirit 1 (1).jpg Fruit Spirit 1; hier willen de haartjes niet openen. Het is al een aantal dagen dat ik een paar haartjes bovenop zie, maar de rest niet wil openen. Hoe kan dit en komt dit nog goed? Wel is zij de enige die een beetje thc aan het aanmaken is.

Fruit Spirit 2 (3).jpgFruit Spirit 2 (2).jpgShackzilla ra (3).jpg Fruit Spirit 2; haartjes groeien goed, maar nog geen thc.

Shackzilla la (2).jpg Shackzilla la; sprieterig en lijkt ook niet zo heel veel meer te doen.

Hmmmmm, nu lukt het me niet verder met de foto's, maar goed, het begin is er...

Al met al.... is er nu wel of niet een vooruitgang? Zelf heb ik het idee dat het allemaal stilstaat.....

Groetjes,
                      Barbamama
                      Attached Files

Comment

Dat is altijd zo dat je zelf geen vooruit gang ziet, maar ik zie wel degelijk vooruit gang. Ze zien er mooi uit en staan netjes in de voeding.

De topjes zijn ook lekker aan het bouwen dus daar hoef je geen zorgen over te maken.

Keep it up moeders!!!

Comment

Rebel; hmmmm, daar zeg je zoiets wat heel erg logisch is. Dank en we gaan hier zeker zo door.

Comment

Ik vind dat ze allesins niet stilstaan, mooie groene kleur, grote wiite pluizen bollen, je doet het goed.
                            Zeker met je voeding, tiptop mama
                            sigpic

Comment

ze zien er goed uit mooi groen veel succes verder

Comment

Bubba; dank je wel, ik doe ook heel rustig aan met de voeding.

peuker; dank je wel.

Comment

Bezig...
                                X