Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik vervang me lamp na 4 kweken en tuurlijk laat philips zien dat hun lampen super zijn en dat er maar een x% verlies heb over zoveel uur, maar de praktijk wijst toch echt anders uit dat je na 4 kweken toch echt de oogst naar achter ziet gaan dus......dat zijn gewoon van die lul praatjes.
Je kan moeilijk zeggen; je moet je lamp elke 4 kweken vervangen want dan gaan ze wel naar iemand anders toe om daar lampen te kopen die dan wel 20.000 mee gaan....
Dank je Q voor het schemaatje (altijd leerzaam), alleen heb ik geen lamp van Philips maar van General Electric.
Maar mijn nieuwe lamp laat ik dus deze kweek (en volgens lezen ook de volgende) lekker in de doos zitten.
En dat de knuppeltjes maar grote knuppels mogen worden
Dank weer voor de reacties, ik ben weer gerustgesteld...
@ QnQ: Misschien iets heel geks hoor, maar waarom niet de klok op 18/6 zetten voor 2 weken?
En dan weer terug naar 12/12, mijn verwachting is dat dat de opbrengst zal boosten.
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Zo, het is weer tijd voor een update.
Tot nu toe hebben de dames hun water van bovenaf gekregen ivm de buffertabletten, maar vanavond heb ik ze eens onderlangs water gegeven met een klein beetje bloeivoeding. Het water werd niet gelijk opgezogen, dus ga ik straks nog even kijken of ze wel iets tot zich hebben genomen.
Dan nu de foto update (en ja ja, ik heb ontdekt hoe het werkt)
Comment