Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Shackzilla's direct op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 Shackzilla's direct op 12/12

Bloeiweek 4 - dag 1

Nu ga ik ook weer verandering zien bij de dames, ze worden dikker en er is bij alle 5 wel iets van trichomes te zien. Ook is er dit keer geen geel blad te bespeuren, dus ik ben trots op de dames.
    Gisteren hebben ze een beetje water gekregen met wat voeding erdoor. Ik heb dit weer van bovenaf gegeven, daar de laatste keer vanaf onderaf niet zo'n succes was.

Fototijd;

De eerste vier foto's zijn van de Fruit Spirit, de andere 6 van de Shackzilla. Twee foto's per dame, alhoewel de "top" fotootjes niet echt scherp zijn. (ik blijf oefenen)

Groetjes,
    Barbamama
    Attached Files

Comment

ze zien er idd al voller uit je doet dat goed zal wel inorde komen

Comment

komt allemaal goed barbamama, net als ik maak je je zorgen maar als ik nu terug naar de jouwe kijk dan ben ik terug gerust want ik achtervolg je op een weekje na ofzo denk ik en heb toch veel meer te verduren in mijn rondje...weet wel 1 ding, die soortjes gaan knallen net als de mijne
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Hey Barbamama,

Geen zorgen maken, dat komt helemaal in orde daar bij jou met je plantjes. Dat worden lekkere knotsen eenmaal ze afbloeien. Gewoon de boel netjes in evenwicht houden met watergift & voeding. 12/12 all the way hoeft geen probleem te zijn, met voorgroei op 18/6 kan je inderdaad meer afhalen, alhoewel dit ook wel kan tegenvallen zoals in mijn tweede HPS-kweek.

Succes en hou ze groen!

Felix

PS ga je ze nog met iets extra boosten buiten je bloeivoeding?

Comment

De dames staan er goed bij !
            Mooie toppen .
            Led's grow !

Comment

Peuker; zo fijn dat ze zichtbaar voller worden, doe m'n best.

Peace; steeds als ik naar jou plantjes kijk lijkt het of ik de mijne zie, zoveel lijken ze op mekaar. Laat ze maar lekker gaan knallen, heb ik geen problemen mee

Felix; nu ik weer vooruitgang zie maak ik me geen zorgen meer. Ik vind het alleen nog vreemd dat ze zo klein zijn gebleven, maar ben al blij met hoe ze er nu bij staan.
              Ik was eigenlijk niet van plan om de dames nog extra te gaan boosten, of is dat wel aan te raden? En zo ja, met wat?

Bodos; dank je wel.

Comment

Dat gaat lekker hiero dat zijn al lekkere toppen aan het worden.

En ze zijn mooi groen dus goed in de voeding, zeer netjes moeders!

Comment

Deze hoef je zo te zien niet te gaan boosten hoor, maar dat mag je zelf beslissen. Ze zien er erg gezond uit! Ga zo door!
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

dat ze zo klein zijn gebleven kan ermee te maken hebben dat ze erg snel in bloei zijn getreden al is dat geen garantie natuurlijk
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Rebel; ze gaan inderdaad lekker hiero Vanavond bij een plantje wel wat gelig blad gezien, maar dat zat onderaan dus daar maak ik me geen zorgen om.

LR; Als het niet nodig is om te boosten laat ik dat maar achterwege, hoe minder hoe beter lijkt me. Misschien een beetje stroop op het einde....

Audio; 6 weken van zaad tot bloei als ik het goed heb uitgerekend, geen idee of dat snel is of niet. Ik denk dat het een raadsel blijft waarom ze zo klein zijn gebleven.

Vanavond hebben de dames weer een beetje water genuttigd met een drupje voeding mee. Ze hadden het nog steeds naar de zin.

Groetjes,
                      Barbamama

Comment

Bloeiweek 4 - dag 4

Gisteren zag ik een paar lichtbruine puntjes aan de punten dus gelijk de lamp iets hoger gehangen, puntjes zijn tot nu gelukkig niet groter geworden.

Vandaag hebben de dames alleen wat water gekregen.
                        Fruitspirit 2 heeft ook wat bacto meegekregen want haar bladeren zagen er iets lichter uit dan de andere.

Shackzilla re heeft op een van haar bladeren een iets lichtere plek en de puntjes krullen iets omhoog (moet nog even opzoeken waar dat ook alweer door komt).

Groetjes Barbamama

Foto update;
                        Attached Files

Comment

5 Shackzilla's direct op 12/12

He Barbamama, ziet er goed uit. Ben zeer benieuwd hoe die fruit spirit zich bij jouw gaat ontwikkelen. En over dat gele blaadje zou ik me geen zorgen maken. Had ik ook last van in de 4e week bloei. Succes verder!

Comment

Gisteren zag ik een paar lichtbruine puntjes aan de punten dus gelijk de lamp iets hoger gehangen
                            Bladpuntjes is van overvoeding
                            Ik zie alvast wel drugs hangen aan die bonsai's
                            Geen gekke dingen doen, dan komt 't goed.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

JahJah, ik ben zelf ook heel benieuwd. Nog een paar weekjes afwachten. Over het gele blad maak ik me ook geen zorgen, het is de enige die ik heb. Ben er juist wel trots op dat het er maar eentje is (vorige kweekjes had ik gele boompjes ipv groene.

QnQ; Voeding dus.... ok, ik ga minderen met de voeding. Dank voor de juiste tip en ik zal geen gekke dingen gaan doen.

Comment

hey mama

je hoeft je idd niet druk te maken om je plantjes ze gaan erg lkkr
                                moet je voor de gein het verschil is zien jij zit nu op dag 5 van week 4
                                en hier is een plaatje van mij op week 3 dag 5(is dan wel een haze maar ik loop erg achter qua grootte van de toppen zit momenteel dag 7 week 4)

hierbij zijn jou toppen om jalours op te worden haha<---- zijn inmiddels wel een week verder maar groter als een aansteker is et nog niet

maar ik wens je suc6 ruikt al erg lkkr
                                Last edited by psychedelic1988; 26 November 2012, 17:41.

Comment

Bezig...
                                X