Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Shackzilla's direct op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 Shackzilla's direct op 12/12

@barbamama mooi verslag en ik ben benieuwd naar de eindfase

trichomes zeg je die zijn zichtbaar, ik heb een plant waarvan de trichomes op de buds mooi wat zijn, maar op de oksels van de stam naar de takken worden ze bruin, hopelijk zeg ik alles goed, maar die bruine zeggen nog niks toch gaat om de buds neem ik aan?

Comment

beginnertje; het verschil met nou haze is inderdaad groot, maar jou haze komt er ook wel. De geur laat nog steeds op zich wachten, soms een klein vleugje, maar meer nog niet.

ikkdus; dank je voor het compliment. Het gaat uiteindelijk inderdaad om de buds en die worden met de dag iets dikker nu.

Comment

Zolang ze dikker worden
        straks noemen we je budmama
        sigpic

Comment

LOL Bubba

Comment

Bloeiweek 5 - dag 2

Dametje FS 1 is alweer flink bijgekleurd door het beetje bacto wat ze heeft gekregen, vandaag recept herhaald.
            De overige dames hebben hun dorst gelest met een drupje bloeivoeding erdoor heen.
            Shackzilla re heeft onderin een paar blaadjes die van binnenuit geler worden, maar de rest ziet er prima uit.
            Temperatuur blijft netjes boven de 20 graden, dus daar ben ik heel tevreden over. De lv bereikt soms de 65 %, die zou eigenlijk wel iets omlaag mogen lijkt me.

Groetjes,
            Barbamama

Foto tijd;
            Attached Files

Comment

hey mama

gaaaaat zo voort haha.

je schiet ook nette foto's
              ook jij heb last van verbrande pistels?(foto 4) Ik weet niet of het een heel normaal voorkoment iets is maar schrok wel ff toen ik ze vond bij mij

Comment

dit blijft echt alsof ik naar mijn eigen dames aan het kijken ben al zien de jouwe er veel groener en gezonder uit budmama
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Ha beginnertje, ik doe mijn best om het de dames zo goed mogelijk naar de zin te maken. Die bruine haartjes zijn volgens mij tekens van beginnende rijping. Of jij ziet iets anders dan ik zie

peacebud, leuk he zo'n spiegeltje Als je toevallig bacto in huis hebt, bij mijn FS heeft het echt geholpen.

Comment

ik denk dat ik hetzelfde ziet als jij maar begint dat nu al dan(srry hoor hier spreek een echte leek).Ik heb hier ook heel veel over lopen zoeken maar weinig kunnen vinden.Ik begin er ook wat van te merke maar ik zit op de helft van de bloei(lijkt mij net wat te snel voor de verschijnselen)gelukkig is het minimaal

maarre dan heb ik niks gezegd haha

greetz

Comment

je lv zou in principe wat mogen zakken maar breek je nek er maar niet over ^^
                      Het gaat je goed, diep groene kleuren, witte knuppeljtes worden al goed gevormd, de afbloei zal straks goed verlopen, ik voel het
                      sigpic

Comment

beginnertje; zei je iets

Bubba, ik zal de klok van de mistmaker vanavond eens veranderen, dat scheelt zekers in de lv. Ik sluit me maar bij jou gevoel aan

Comment

ik zou die mistmaker gewoonweg weglaten barbamama en die afzuiging volle bak laten gaan die lv zal snel rond de 40 blijven hangen danale is bij mij tg zo, die mistmaker heb je tg echt maar nodig in de eerste 3-4 weken?????

Comment

Die mistmaker kan je ind weglaten, een goeie lv voor dit stadium van je kweek is rond de 40 a 50% en dat is als je echt de puntjes op de I wil zetten.
                            Hier draait ze bijna altijd ronde de 60 a 70% te zien hoe het klimaat hier in huis is.

Groet
                            sigpic

Comment

Inderdaad een goed plan van peace, dus de mistmaker is nu weg (scheelt ook weer wat in de stroomkosten ).
                              Heb je geen last van toprot dan Bubba, als de lv zo hoog is?

Comment

die mistmaker zou ik enkel gebruiken in de weken dat je 18/6 draait en de eerste week dat je 12/12 gaat daarna zou ik die toch zeker weglaten want vanaf dan kan je tg wel naar de 40-50% LV gaande bloeiweken draai ik normaal op 40% LV

Comment

Bezig...
                                X