Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Shackzilla's direct op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 Shackzilla's direct op 12/12

*grin* mijn kweek is direct op 12/12 gegaan, vanaf zaad tot einde. Meestal zit je toch 2 a 3 weken op 18/6 en daarna naar 12/12? Dus op een 12/12 systeem zou dat in week 4 zijn of niet?

Comment

Dat ziet er hier allemaal lekker uit die verschillende soortjes keep it up

Eerste kweek.... je weet zelf!
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barbamama View Post
        Inderdaad een goed plan van peace, dus de mistmaker is nu weg (scheelt ook weer wat in de stroomkosten ).
        Heb je geen last van toprot dan Bubba, als de lv zo hoog is?
        Ik heb wel eens toprot, maar ik wijt dat niet aan de hoge lv. Als je de watergift gaat minder naar het einde van kweek neemt de kans toe op toprot...

dit stukje komt uit topic :zambeza aarde pret in huize Rebel

En om er voor te zorgen dat je geen budrot krijgt, is het belangrijk dat je de LV niet lager gaat dan 50% ga je lager dan sluit de plant de huidmontjes omdat het te droog wordt en omdat je maar water blijft geven krijg je zo een hoge worteldruk krijgen dat een plant er zelfs van kan gaan "zweten" en als ze dan aan het eind van de bloei is dan ben je de sjaak....en dat is op een paar dagen gebeurd zeker met dikke compacte toppen. Ook is het belangrijk dat je water naar behoefte blijft geven van begin bloei tot eind, ga je aan het eind minder water geven, wat een heleboel mensen doen om met de gedachte geen budrot te krijgen, maar dan gaat de plant de druk in de stam weer opvoeren om er voor te zorgen dat de koppen water blijven krijgen (want dat deel vangt het meeste stuifmeel op in de natuur en is voor de plant het meest belangrijkste deel want dat zorgt voor reproductie) en dan kan je dus het zelfde krijgen.

Groet Bub
        sigpic

Comment

*grin* mijn kweek is direct op 12/12 gegaan, vanaf zaad tot einde. Meestal zit je toch 2 a 3 weken op 18/6 en daarna naar 12/12? Dus op een 12/12 systeem zou dat in week 4 zijn of niet?

idd zo is het en zo doe ik het toch in normale omstandigheden, eens naar de filmpjes van greenhouse zien op hun site naar de bloeiweken en hun LV op die moment enzo...zeer leerrijk
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Berry, welkom en dank je wel en doe mijn best om ze mooi groen te houden tot het einde.

Bubba, ik zal dus ook maar eens goed opletten dat de lv niet te laag wordt. Leerzaam stukje was dat van Canna....

Peace, ik zal eens kijken naar die filmpjes. Een mens is nooit te oud om te leren

Comment

het ziet er hier nog altijd even goed uit nog een paar weken en je bent er

Comment

mooie plantjes gaat ook de goede kant op he ! :p grts subby

Comment

peuker, ik denk dat ik nu zo ongeveer op de helft zit.

tnx subby, gaat hier inderdaad ook de goede kant op.

Comment

Mooi groen is niet lelijken geduld is een schone zaak

sigpic

Comment

5 Shackzilla's direct op 12/12

Gaat goed barba, lekker

Comment

Een mens is nooit te oud om te leren
                        Zo is dat, als was je Barbaoma

Was PK13-14 geen goed plan in bloeiweek 5-6?
                        Misschien kan je daarmee je oogst boosten, P en K is wat een plant het meest nodig heeft in haar/zijn bloei.
                        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

berry; mooi groen is zeker niet lelijk. En over geduld weet ik een heleboel en dat is zekers een schone zaak.

Smowkie; tnx.

Weedo; er is al eerder geopperd om een booster te geven, maar heb besloten dat toch niet te doen. De dames staan er nu mooi en groen bij met een minimum aan voeding wat ik eigenlijk toch wel zo prettig vind. Misschien dat ik het ooit ga doen in een andere kweek, maar deze laat ik haar gang gaan zoals ze gaat. Dank voor de tip.

Comment

goed bezig je moet je eigen plantjes aanvoelen, jij kent je plantjes beter dan wie dan ook

sigpic

Comment

Ja precies, aanvoelen daar heb ik het ook over.
                              Zou zeggen dat ze nu wel wat nodig hebben, zeker als ze groen blijven maar langzaam bloeien.
                              Zeker als ze goed blijven drinken.
                              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Het was misschien toch wel een goed plan geweest, maar we gaan vandaag bloeiweek 6 al in, dus de FS gaan vanaf nu helemaal geen voeding meer krijgen en de SZ krijgen nog wel iets toegevoegd komende twee weken.
                                En weer een leer voor de volgende keer...

Ik moet ook eens gaan bedenken hoe ik de FS straks wil gaan drogen, geen drooghok en geen extra afzuiging. Er zal wel iets in mekaar geknutseld gaan worden met een doos die in verbinding komt met bloeitent.

Bloeiweek 6 dag 1

Zowaar een geurtje te bekennen toen ik de tent open deed, heel licht, maar toch..... Vonden ze het drupje voeding van gisteren toch wel lekker heb ik zo het idee.

De bovenste bladeren van Shackzilla li hangen er een beetje droevig bij, naar onder toe zijn ze weer blij. Enig idee?

Foto tiid,

FS 2.jpgFS 2..jpgFS 1..jpgFS 1.jpgSZ re.jpgSZ re..jpgSZ li.jpgSZ li..jpgSZ mi..jpgSH mi.jpgGroep wk 6.jpg

Groetjes,
                                Barbamama

Comment

Bezig...
                                X