Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Shackzilla's direct op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 Shackzilla's direct op 12/12

peace; het lukt mij toch echt niet om goed te bepalen hoe de trichomen eruit zien zonder hulp. Ik heb net met een loepje gekeken, maar dat is volgens mij een speelgoedding. Even wachten op de microscoop die inmiddels besteld is.

Bubba; kleine zorgen zijn in mijn hoofd groot vanwege vorige kweekjes. Maar het gaat me nu in ieder geval beter af dankzij al jullie hulp.

Bodos; die laatste loodjes he.......

Update bloeiweek 7 dag 2

Het gaat redelijk met de dames, alleen krullen sommige blaadjes en ik zag een heel blad dat zich probeert om te draaien. Ik moet nog even flink oefenen voor ik een bladlezeres ben. Daar foto's meer zeggen dan woorden komen ze eraan. Oh ja, dames een klein beetje water gegeven zonder voeding.

FS2.jpgFS1.jpgFS 1..jpg
    SZ re.jpgSz re..jpgSZ mi.jpgSZ li.jpgSZ li..jpg
    Krullen.jpgjammie.jpg

Groetjes,
    Barbamama

Comment

bijna klaar of niet barba? want dan zou ik me niet te druk maken om de blaadjes
      maar dat ben ik mooie toppen
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

De FS 8 weken moeten dus nog minimaal 1 week, maar zelf denk ik iets langer. De Shackzilla's staan er een stuk groener bij, gelukkig maar, want zij moeten nog minimaal 3 weken.

Comment

Is toch fijn zo op het eind de herfst ? Minder knipwerk Staan al aardig volle toppen bij zo . Welke microscoop ga je gebruiken ? Dikke trichomen shot op het eind zou wel vet zijn

Comment

Lol, minder knipwerk is zeker niet slecht, alhoewel ik toch al geen struiken heb.
            Ik heb een Balloon Zoom-microscoopje besteld via http://www.webwinkeltje.com/webwinke...&webwinkel=250
            Hij maakt volgens mij geen foto's, dus maar eens kijken of het lukt met mijn camera samen. Hoop dat het gaat lukken..

Comment

Ziet er goed uit barba !!
              nog even volhouden en
              sigpic

Comment

Dank je Bubba, tis moeilijk hoor, geduld hebben, maar ik ga volhouden.

Gistermiddag het microscoopje binnengekregen en wat ik nu al weet, je moet geen bibberhanden hebben om iets te kunnen zien. Dat wordt dus flink oefenen met dat dingetje. Maar in ieder geval zijn de trichomen nu beter zichtbaar als ik ze in het vizier heb en ze zien er nog wittig uit zoals te verwachten natuurlijk.

Comment

Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

ooooowww bijna bijna

Nog ff geduld moeders, zou alleen niet teveel amber nemen want dat is afbraak THC

Ziet er wel lekker uit zo ben erg benieuwd hoe ze gaan smaken!

Comment

dat ziet er allemaal mooi en lekker uit barbamama toppie groetjes
                      Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

ze zien er allemaal lekker uit barba die zullen wel smaken

Comment

ben zeer benieuwd naar je eind resulrtaat

Comment

peace; volgens mij wordt het een beetje gokken bij mij. Ik blijf kijken met het blote oog en met de microscoop want al doende leert men. Donderdag zouden de FS hun laatste bloeiweek in gaan, dus deze zeer zeker goed in de gaten houden.

Rebel; inderdaad bijna, alleen ik zie niet echt het verschil tussen helder en amber. Ik zal proberen duidelijke foto's te maken donderdag want alle hulp is welkom uiteraard.

djw; dank je wel

peuker; daar ga ik vanuit dat ze lekker gaan smaken

betty; welkom ook hier en ook ik ben zeer benieuwd naar de opbrengst al verwacht ik er niet te veel van. Ik begin ook direct weer een volgende ronde

Comment

lokes ,

ivm gekrulde bladeren !! beetje warm wss !!

voor de rest zouw ik zeggen !! doe zo verder !!

Laatste loodjes wegen het zwaarste

groetjes
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

K1, ik heb de lamp al iets verhoogd waardoor de dames het iets minder warm hebben.
                                We hebben met z'n allen wat lood te verstouwen, niet dan?

Comment

Bezig...
                                X