Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Shackzilla's direct op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 Shackzilla's direct op 12/12

Jammer dat het resultaat tegevalt mama..maar zoals Rebel al schreef de volgende zal wel een stuk beter gaan.
    Geniet van de als het straks droog is en succes met de laatste dagen van de Shackzilla's.
    Led's grow !

Comment

en hop naar de volgende run

ni opgeven :d

Groetjes en laat het je smaken
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Geniet van je rokertjes, je hebt je best gedaan deze ronde om da kwaaltjes tegen te gaan en ind zoals Cannaman en bodos zeggen de volgende zal ontploffen hier ^^
        Succes nog met de 2 halve en de mooie gehele plant

Groet
        sigpic

Comment

Rebel, Bodos, K1 en Bubba; dank weer voor de reacties.
          De overige dames zullen best gaan smaken, nu maar hopen dat ik er ook nog stoned/high van word. Nog een weekje denk ik en dan hangt alles te drogen.
          Dan nog even een kleine aanpassing in de kamer maken voor een betere luchtventilatie en dan ben ik er weer klaar voor.

Voor de volgende ronde heb ik gekozen voor de Snow White dames van Spliff seeds. Volgens de beschrijving een plant die gemakkelijk is en maar 8 weken hoeft. Als het dan niet gaan lukken, dan heb ik echt geen groene vingers...

Groetjes,
          Barbamama

Comment

winners never quit and quitters never win.
            geniet van je rokertje.
            mvg,
            Potty

Comment

dank je pottytrainer, je hebt helemaal gelijk.

Comment

Die 8 weken bloei zijn "broodkwekers" weken, daar kan je rustig nog eens 1 tot 2 weken bij op tellen wil je 30% amber hebben, houd daar wel rekening mee.

En van de rest zal je echt wel high worden alleen niet zolang......

Succes met het aanpassen van de kamer

Comment

Barbamama weer een lekker zoet soortje die snowwhite kun je in ieder geval een beetje afkijken van k1 bij de contest komende tijd . Gewoon wat meer voorgroei volgende ronde en blijven leren ja toch

Comment

Canna; tnx voor het advies. We zullen het gaan zien, ik hou ze dan uiteraard goed in de gaten. Niet lang high... hmmmm... dan is het goed dat ik de spulletjes voor de volgende kweek al in huis heb .

langen; ik hou in ieder geval wel van zoet, dus wat dat betreft zit ik dan goed. En ik heb al een kussen aangeschoven bij k1, lekker afkijken.

Comment

Die groene vingers komen wel, gewoon blijven proberen. Succes met de snow white!

grtz
                      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                      A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Hashi; de aanhouder wint, dus ik blijf gewoon proberen.

Update Bloeiweek 10 dag 3;

Inmiddels is een van de al half geoogste Shackzilla helemaal om. De hoofdtop was er al uit en nog verdroogde/verbrande de overige toppen. Warmte lijkt me dus sterk op zo'n 60 cm van de lamp vandaan.

Het lijkt of de tweede halve Shackzilla bijna klaar is, maar ik blijf het moeilijk vinden om te zien hoeveel % van de trichomes amber is.

De grote dame lijkt me nog niet klaar en blijft dus zeker deze week nog staan, misschien zelfs nog wel twee.

Helaas kan ik foto's maken van de trichomes anders hadden jullie me kunnen helpen .

Fototijd;

SZ mi.jpgSZ mi..jpg Shackzilla zonder hoofdtop.

SZ li......jpgSZ li.....jpgSZ Li...jpgSZ Li..jpgSZ li.jpg De mooie Shackzilla.

Groetjes Barbamama

Comment

De aahouder wint idd, hier gaat toch een lekker rokertje vanaf komen
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Het lijkt wel of ze er genoeg van hebben? Ze zien er redelijk goed uit hoor, ik zou niet te lang meer wachten om ze om te halen, tenzij de trichos het echt nog niet toelaten, maar wel goed kijken op toprot eh.... Want dat kan er opeens zeer snel zijn!

Comment

Berry, ik hoop toch in ieder geval van 1 plant iets af te halen waar ik ook echt stoned/high van wordt.

Smowkie, het lijkt inderdaad of ze er genoeg van hebben. Het zal zeer waarschijnlijk het volgend weekend worden dat ik ze ga omhalen, tenzij ik iets zie waardoor ze eerder omgaan. Ik controleer de dames dagelijks (nu ook niet meer zo lastig met maar anderhalve plant) op toprot of iets anders.

Comment

Ja hoor, want veel veranderen gaan ze niet meer denk ik ? Als je kijkt naar je topblaadjes is het op het eind.....

Comment

Bezig...
                                X