Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wiet laten overwinteren.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Wiet laten overwinteren.
Simpeler is het om een stek te nemen (fluffie) en die onder 18/6 of meer om haar te laten regenereren en weer in de groei komt en als je er meer neemt heb je meer kans van slagen
Ajo
VentjeLiving in Second live for real
Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen
Comment
-
Stekken zullen niet bewortelen als de plant eenmaal bloeit, je zult het toch echt met het wortelstelsel moeten doen dat er al is.
Stekken maken kunnen we trouwens allemaal, alleen eenmaal in de bloei vaak niet meer mogelijk omdat er niet genoeg groeihormoon en wortelhormoon meer aanwezig is. Met invitro kun je dat nog wel regelen dmv injecteren maar doodnormale stekken drogen uit en gaan meestal dood.
Comment
-
Kheb een stumpertje bewaard van mn buiten plant autoflower maar onder een lamp zetten zal ik niet doen zal ze op de veranda zetten dan kan ze nog licht van buien vangen en stat ze droog als buiten te koud gaat worden zal ik haar voor het raam zetten in kamer waar geen verwarming aan is .
gr bellaGod was never on your side..
Comment
-
Ik denk niet dat het met een autoflower werkt Bella, maar wie weet.
Simpel is het ook niet, ik geef volgend jaar gewoon die 2 euro uit voor een nieuw zaadje denk ik
Maar wel een leuk project, voor de hobby. Dat gaat een lang verslag worden, ik ben benieuwd.
Succes Sudo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blani View PostVan bloeiende planten kun je prima stekken. Ik spreek uit ervaring.
Om dan de stek weer in de groei te laten komen kost veels te veel tijd. Dus heb ik ze gewoon op 12/12 gehouden en haar uit laten bloeien.
Dan heb je een uitgestrekte plant naar gelang de genetica. Weinig blad, maar zeker de moeite waard als je een indica hebt.
Dat wordt het een dikke vette top waar hulp geboden is.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Silas: Zeker is het mogelijk van een bloeiende plant een stek te nemen en deze dan weer in vegetatieve mode te krijgen, het is alleen moeilijker omdat er nog geen wortels aanwezig zijn. Bij het overwinteren, waar het topic ook over gaat is dit niet het geval. Er zijn al wortels aanwezig en zal sneller aanslaan dan een stekje...
Poes: als er al niks aanzit, zou ik haar niet laten overwinteren, het gaat er eigenlijk om dat je de plant dit jaar oogst en volgend jaar weer oogsten kan. Dit kan een aantal jaar waarna je plant gewoon uitgeput raakt en het begeeft. Je weet dus wat je aan je plantje hebt. Net zoals je een stekje maakt van een plant waarvan je zeker bent dat deze goed is. Het proces van overwinteren zou je wel eventueel kunnen uitproberen zodat je weet of het ook jou lukt.
Belladonna: Met een autoflower lukt het niet nee, heb ik geprobeerd maar het is me niet gelukt, als het jouw wel lukt dan graag wat pics he
Blani: Van bloeiende planten kun je prima stekken. Ik spreek uit ervaring.
Vale: Idem dito!
Comment
Comment