Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
wegens spint zijn de grote bladeren weg daar zaten ze op en hun eieren daarom deze handeling
voila barbamama en Q u vraag beantwoordt, als deze plant en de ww die nog in de bloei ruimte afgehandeld zijn wordt deze eerst gecleand en dan kan ik terug verder met de volgende kweek van doctor en ww greets medegrowers
hoi k1 beter dat doen dan een heel mislukte oogst met de spint
in verband met foto's die ik maak is altijd in de kast of op een plaats waar ik veel licht heb, ik trek geen foto's als de lamp uit is dit om stress van de plant te vermijden lamp uit is tijd om te slapen greets
hoi sole mio ik denk van een zak grond die ik hubo heb gekocht daarvan iets anders kan ik men niet bedenken, maar tis onder kontrole van de moment, greets makker
de moederplant die ik had staan is geliquideerd omwille van SPINT
moet groeikast nog reinigen en alle materiaal ook ontsmetten das voor volgende week ben ik thuis verlof.
heb nog 6 whitte widows ant afbloeien (die moet ik ook nog bijwerken) en die tent moet ook volledig gereinigd en ontsmet worden
Comment