Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat hoop ik ook @Smokinpeetn,
kan altijd nog iets gebeuren dit is nog geen einde
Vind ik ook Bubba J .En ik denk als die enkel binnen had gestaan was die al klaar voor oogsten maar ja het is beter dan niets.
Ik voel dat ze nu veel drinkt,zeker zo 2 liter p2/Dagen en soms zie ik geen druppel aan de onderzijde van de pot(11lt)
Ff afwachten wat hij gaat smaken hopelijk lang high of stoned. .
Bedankt Berend
gebruik enkel DP,duiven power . en NEW J.O. jeneverbes olie al 1 week.
zonder pk/hp horse power.wat zou die worden met wat booster.
maar ja het moet ook lekker smaken daar gaat het om.
Heel Goed
Alleen een beetje koud als lamp uit is(om te verwarmen gebruik ik nu 2000w) geen ander keuze 12/12
Ze krijgt een beetje gele bladeren en ik geef ook iets minder voeding,water.
Ze denk nu dat ik haar niet meer leuk vind en daarom laat ze mij nu haar bruine haartjes zien.
Zodra die meeste haren bruin worden ga ik met haar trouwen (mss 1 week)of deze vrijdag
Ben van plan om te klieven heb allen vergeten wanneer ik als laatst dat mag doen.
volgende foto vandaag of morgen
Blijf dus zeker aan de lijn
ik heb ook dezelfde staan en die van mij heb ik mishandeld qua warmte, lucht eigenlijk op alles en geef hem nu meer licht, goede soort en is sterk, jou planten zien er goed uit, ben benieuwd naar het einde
thx ikkedus. goede idee
ik kan nu nu meer licht geven.Dat is veel beter ook voor het stekje
Als de lamp uit is gebruik ik een verwarming van 2000w dus dit mag op 4/20 of 18/6(lamp uit)
Wat is beter 18/6..of..20/4 lamp aan of 24/24
zo zal ik veel minder stroom verbruiken.
Nogmaals bedankt.
klieven kan je de laatste week doen ik doe dat 2 dagen na de eerste spoel beurt van de laatste 2 weken bloei dus een goeie 12 dagen voor ik ze om doe grtz
Ik ook benieuwd maar wat ik wel weet is dat ik nu wat minder licht moet geven.
Gisteren 2 en vandaag 4 uur extra licht gekregen wou nu veranderen naar donker als 18 uur dus 6 uur licht.
Als dagen korter word en minder zon op komt (duisteren) betekent voor planten dat ze snel rijp moet worden.(winter time)
En meer licht is wel wat anders denk ik
ik hoop dat het goed komt.
Anders meer info graag.
Na afspraak wil ik nu wat foto's updaten.
Zoals eerder al verteld dat de bladeren beginnen geel worden en haren bruin.
Ik geef dus ook veel minder water en voeding
Ik hoop dat ze einde van de week klaar is en ik haar kan knippen.
Anders nog 1 week wachten geduld heb ik wel ook al heb ik niets meer
stevige test heb me ooit eens laten zeggen dat je je laatste weken bv kan afzwakken naar 10u licht en dan naar 8u in de laatste week, is het zo of niet, ik zal het nooit testen staan er wel lekker vet bij
Comment