Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mini laatste update als plant. ze staan er nog....Mss zondag knippen......
Ik geef geen voeding meer,geen water,geen aandacht.....want ik ga haar roken
Bladeren beginnen geel worden ze gaat dood,dat moet ook P1010137.jpgP1010138.jpgP1010141.jpgP1010145.jpgP1010155.jpg
Nieuwe update droog en gewogen.
Let niet op de lange lege takken want die zijn van onder om te weten van waar dat uit de plant komt.(overdag roken)
Verder bewaar ik ook nog de rest afval na een joint.
ik wil dat ook later wegen na maken van een hash.
heb tot nu 2takken wat vol opgerookt en ik denk totaal iets van 150gr.als puur schoon wiet.
laatste foto restafval dus wat ik gerookt hebt.
het een einde van deze topic.succes nog voor de kwekers van P1010169.jpgP1010170.jpgP1010171.jpgP1010172.jpgP1010173.jpg
Smowkie:
Een proefavond zal nooit plaats vinden het moet eerst gelegaliseerd worden maar anders mail je adres en ik zal een jointje draaien en op sturen
Tnx Darkside het smaak heel goed ik ben 2kg bij gekomen.
geen zorgen meer om op te zoeken.
Langenl:
Dat heb ik in mijn dromen ook gehad toen ik niets meer had...
Ik heb zenne vandaag ontmoet, leuke babbeltje gedaan, en een proever mee Dus rookverslag tijd
Uiterlijk:
Het eerste wat me opvalt is de poedersuiker, wat plakt daar veel thc op. Fris groene kleur, lekker bestoven met suiker. Niet echt super netjes geknipt, maar aangezien die kleine blaadjes ook lekker onder de thc plakken vind ik dat helemaal niet erg. Ik knip ook niet zo netjes, ben zelf nogal een luiaard soms :p De topjes zijn wat crunchy aan de buitenkant doordat er wat meer blaadjes aanhangen, maar voelen wel lekker compact, hard en perfect droog aan.
Geur:
De geur is lekker en fruitig, en doet me ook wat denken aan een soortje dat je rond de eeuwwisseling veel vond in de Roosendaalse coffeeshops, namelijk Pepsi. Hij ruikt heerlijk zet me aan om onmidelijk men roldoos erbij te nemen.
Rolproces:
Omdat die perfect droog is en ik de structuur goed wil beoordelen begin ik te kruimelen tussen de vingers. Heel netjes, zoals het hoort, kruimelt mooi, ondanks de crunchy buitenzijde kruimelt het zonder dat het verpulverd in een poeder. Ik doe er niet te veel in, ongeveer 1 deel op 6 cannabis/tabback. De geur wordt ook iets sterker tijdens het kruimelen. Men vingers plakken zo hard dat wanneer ik het blaadje wil oppakken het aan men vinger kleeft en ik het hele zooitje ondersteboven kiep. Opnieuw klaarleggen dus. Even vingers tegen elkaar wrijven en hop, zowaar een super fijn worstje hasj.
Roken:
Ik steek rustig mijn joint aan en neem daarna een iets diepere teug. Ik voel het een 20 seconden later al een beetje langs achter naar men hoofd stijgen. Na enkele teugen begin ik het echt wel in men lijf te voelen, zak wat dieper weg op de stoel en alles wordt precies 10kg zwaarder. Maar in men hoofd krijg ik wel zin om dingen te doen, maar niet fysiek, daarvoor wegen men armen, benen en hoofd veel te zwaar. Ook men ogen worden ellendig zwaar. Rookt zacht, al komen die eerste teugjes van de joint iets scherper binnen kan ik niet zeggen dat ik voeding proef. Ik denk dat die nog even moet curen om tot zen volle smaak te komen en om dat eerste scherpe wat weg te nemen. Wanneer ik even het toilet binnenga en terug binnentreed in mijn huiskamer, komt mij de geur tegemoet die je ruikt wanneer je zo'n goeie coffeeshop binnen wandelt. Heerlijk is dat. Het verbaasd me dat deze joint zo zwaar aankomt, heb er echt niet zo veel in geduwd, normaal rol ik met een verhouding van 3 op 4 canna-tabback.
Het duurt ongeveer 1.5 uur voor ik men eerste jointje op heb. Ik laat hem vanzelf uitgaan wat toch wil zeggen dat die erg goed aankomt.
Conclusie:
Hevig soortje met veel thc, heeft me erg stoned gemaakt en toch ook zin voor creativiteit gegeven. Denk dat ik goed zal slapen vanavond
Ik vind dit een heel mooi resultaat en denk dan ook dat Zenne nog van zich zal laten horen. Ik verwacht nog mooie rondjes en resultaten van je!!!!
Last edited by Fruitboer; 18 November 2012, 00:17.
Reden: Zag net wat taalfoutjes staan, en er is altijd ruimte voor verbetering
Thx voor je rook verlag Corsaxx
ik kan het niet zo goed uitleggen na dat ik er eentje op heb
dat extra blaadjes bewaar ik in een aparte pot,mss kan ik nog iets van maken.(spacecake)of hasj.
ROKEN
Hahaha
Dat heb ik ook gehad zelf de tip plak op je vinger maar toch je hebt ondertussen ook een fijne hasj
Na een tijdje is meestal alle soort wiet of gebruiken met een ander tabak scherper.Je hoest zeker niet en voeding zal je niet voelen heb bijna niets gegeven
Aan het einde enkel water geven en daarna klieven,duistere,ondersteboven hangen,bladeren verwijderen,laten staan en knippen.
Tot nu toe nog aan het drogen.Ik wil dat ze helemaal droog word voor dat die in de pot komt en dat is nog 1 week met deze winter periode.
Het duurt idd langer tot dat ik een op heb.dat kleine bolletjes,ge hebt het gemerkt zeker,
Die rol ik later in een joint en ik word zo high dan wat dan ook.
Na halverwege van een joint voel je zo extra kracht om iets te doen,bewegen,ff naar keuken gaan snoep ,,...en daarna tegen de poes beginnen heel lief praten noem maar op, echt raar gevoel.
Zolang ik nog kan kweken komt er altijd nog wat,ben geen type die graag naar de ander site ga
En heb ondertussen nog een wss skunk die moet nog 5 weken en daarna neem ik ff pauze.Na maart 1 of meer in de tuin en in mijn kast als haze amanezie of een ander soort die meer high gevoel geeft met een dikke toppen
Verder wens ik je veel rust en slaap lekker
Comment